Re: Wauw zeiden ze....
Heel erg mooi!! Hele mooie kleuren, mooi met die figuren!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wauw zeiden ze....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel erg mooi!! Hele mooie kleuren, mooi met die figuren!!
Gave taart......
Mooie kleuren.......
En terecht, dat ze WAUW zeiden! Heel mooi en heel leuk al die foto's!!
we kunnen wel een keertje een zoetermeer meeting houden onderhand gezellie!!!
we kunnen wel een keertje een zoetermeer meeting houden onderhand gezellie!!!
Ja, dat had ik ook al in gedachten. We zijn echt al met heel veel en volgens mij wonen we met zijn allen op misschien een 1 km van elkaar af!!!!!!!!!!
ooo zo moooi gepuzzeld wat een werk en super gepuzzeld ik dacht wat nieuwe set uitstekers moet ik ook hebben hahahah kan je na gaan hoe goed gepuzzeld komplimenten hoor van mij
Zeker mooi!
Ja, dat had ik ook al in gedachten. We zijn echt al met heel veel en volgens mij wonen we met zijn allen op misschien een 1 km van elkaar af!!!!!!!!!!
ik bak niet zo heel veel, en laat ook niet veel van mij horen, maar ook ik woon in zoetermeer.... niet in oosterheem, maar in seghwaert, dus ook weer niet aan de hele andere kant van de stad (maar 1 halte met de randstadrail)
wel een hele mooie taart! en leuk idee om het logo van de school te doen.
Hey meiden goed gemaakt. Lekker strak en inderdaad mooie kleuren. Zie je Annemarie komt de oranje toch weer helemaal goed.
Super gaaf, super strak taartje!
Ongelooflijk dat die figuren gepuzzeld zijn, zo strak, wat knap ! Een schitterende taart en zo leuk dat er gelijk al 2 'bestellingen' uit gerold zijn !!!
En WAUW zeg ik ook!!!!
ohhh wat een super gave supper strakke taart! geweldig!
kwebbeltje schreef:we kunnen wel een keertje een zoetermeer meeting houden onderhand gezellie!!!
Hahaha lijkt me erg gezelllie. Ik ben alleen ook nog niet zo'n volleerde bakster, ik lees hier meer dan dat ik bak. Maar gut o gut want vind ik het allemaal mooi wat ik hier zie.
kwebbeltje schreef:we kunnen wel een keertje een zoetermeer meeting houden onderhand gezellie!!!
Hahaha lijkt me erg gezelllie. Ik ben alleen ook nog niet zo'n volleerde bakster, ik lees hier meer dan dat ik bak. Maar gut o gut want vind ik het allemaal mooi wat ik hier zie.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wauw zeiden ze....