26 Laatst bewerkt door Diede (22-04-2009 15:07)

Re: Wauw zeiden ze....

Heel erg mooi!! Hele mooie kleuren, mooi met die figuren!!

27

Gave taart......
Mooie kleuren.......

28

En terecht, dat ze WAUW zeiden! Heel mooi en heel leuk al die foto's!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

29

we kunnen wel een keertje een zoetermeer meeting houden onderhand ;) gezellie!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30

kwebbeltje schreef:

we kunnen wel een keertje een zoetermeer meeting houden onderhand ;) gezellie!!!

Ja, dat had ik ook al in gedachten. We zijn echt al met heel veel en volgens mij wonen we met zijn allen op misschien een 1 km van elkaar af!!!!!!!!!!

31

ooo zo moooi gepuzzeld wat een werk en super gepuzzeld ik dacht wat nieuwe set uitstekers moet ik ook hebben hahahah kan je na gaan hoe goed gepuzzeld komplimenten hoor van mij

32

Zeker mooi!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

33 Laatst bewerkt door petra (22-04-2009 19:45)

Ja, dat had ik ook al in gedachten. We zijn echt al met heel veel en volgens mij wonen we met zijn allen op misschien een 1 km van elkaar af!!!!!!!!!!

ik bak niet zo heel veel, en laat ook niet veel van mij horen, maar ook ik woon in zoetermeer.... niet in oosterheem, maar in seghwaert, dus ook weer niet aan de hele andere kant van de stad (maar 1 halte met de randstadrail)

wel een hele mooie taart! en leuk idee om het logo van de school te doen.

groetjes, petra

34

Hey meiden goed gemaakt. Lekker strak en inderdaad mooie kleuren. Zie je Annemarie komt de oranje toch weer helemaal goed.

Groetjes, Brigitta

35

Super gaaf, super strak taartje! :thumb:

36

Ongelooflijk dat die figuren gepuzzeld zijn, zo strak, wat knap ! Een schitterende taart en zo leuk dat er gelijk al 2 'bestellingen' uit gerold zijn !!!

Groetjes, Conny

37

En WAUW zeg ik ook!!!!

38

ohhh wat een super gave supper strakke taart! geweldig!

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well

39

anstart schreef:
kwebbeltje schreef:

Hahaha lijkt me erg gezelllie. Ik ben alleen ook nog niet zo'n volleerde bakster, ik lees hier meer dan dat ik bak. Maar gut o gut want vind ik het allemaal mooi wat ik hier zie. :Y

40

anstart schreef:
kwebbeltje schreef:

Hahaha lijkt me erg gezelllie. Ik ben alleen ook nog niet zo'n volleerde bakster, ik lees hier meer dan dat ik bak. Maar gut o gut want vind ik het allemaal mooi wat ik hier zie. :Y