26

Re: Tapdans taart!

Te gek!!!!!

cake a day, takes the sorrow away!!!!

27

Re: Tapdans taart!

heel mooi en de schieke kleuren maken het een mooi plaatje

info@minniescakes.com

28

Re: Tapdans taart!

Ik vind dit een hele mooie en originele taart!

De schoentjes zijn ook heel goed gelukt!

29

Re: Tapdans taart!

Ooo, wat is deze leuk!!! En wat is de bovenste taart mooi hoog zeg!
Ik snap wat je bedoelt met die schoentjes, maar daar ziet een "leek" echt niks van hoor! :)

Groetjes, Jose

Re: Tapdans taart!

Jee, mooie taart hoor en die kleuren zijn prachtig en de schoentjes zijn ook hartstikke leuk.

31

Re: Tapdans taart!

Wat mooi ontworpen! Wie bedenk er nou de combi orka - tapdansen?? Nee, dit heb je heel goed bedacht en uitgevoerd! Gave kleuren ook voor een tiener!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

32

Re: Tapdans taart!

wat mooi gedaan zeg!!!!!!!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

33

Re: Tapdans taart!

Wat is dat silhouetje met de gordijntjes erom heen mooi en lief! De rest van de taart is natuurlijk ook errug goed!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

34

Re: Tapdans taart!

taartdoos schreef:
mascha schreef:

Oh ja, muppet ;) Waar heb je dat papier vandaan??? Zag het bij m'n moeder ook al liggen en dat vind ik nog eens nuttig papier ;) :D

Ik denk dat het bij de Xenos vandaan komt, samen met een  paar andere simpele kleuren combi's, maar ik heb het al een hele poos, dus zeker weten doe  ik het niet...

En ja, een nieuwe stijl misschien, nu ik ineens goede kleurstoffen heb voor rood en zwart;)

Ok

Mijn website: Presentaart

35

Re: Tapdans taart!

Leuke taart, heel stijlvol en de schoentjes zien er keurig uit!

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

36

Re: Tapdans taart!

Erg mooi hoor! :Y

37

Re: Tapdans taart!

Wat een prachtige taart en complimenten voor de schoenen hoor, zal zeker niet meegevallen zijn, maar zoals al eerder gezegd, een leek ziet niet wat wij zien enne, weet niet of ik dit wel voor elkaar zou krijgen hoor, vind het heel knap!!!!

Verkopen ze dit cadeaupapier ook niet bij de ikea?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

38

Re: Tapdans taart!

Mooi zeg!!

Groetje,
Toetje

39

Re: Tapdans taart!

Heel mooi,de silhouet op het toneel met het doek.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl