Re: Tapdans taart!
Te gek!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tapdans taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heel mooi en de schieke kleuren maken het een mooi plaatje
Ik vind dit een hele mooie en originele taart!
De schoentjes zijn ook heel goed gelukt!
Ooo, wat is deze leuk!!! En wat is de bovenste taart mooi hoog zeg!
Ik snap wat je bedoelt met die schoentjes, maar daar ziet een "leek" echt niks van hoor!
Groetjes, Jose
Jee, mooie taart hoor en die kleuren zijn prachtig en de schoentjes zijn ook hartstikke leuk.
Wat mooi ontworpen! Wie bedenk er nou de combi orka - tapdansen?? Nee, dit heb je heel goed bedacht en uitgevoerd! Gave kleuren ook voor een tiener!
wat mooi gedaan zeg!!!!!!!!!!
Wat is dat silhouetje met de gordijntjes erom heen mooi en lief! De rest van de taart is natuurlijk ook errug goed!
mascha schreef:Oh ja, muppet Waar heb je dat papier vandaan??? Zag het bij m'n moeder ook al liggen en dat vind ik nog eens nuttig papier
Ik denk dat het bij de Xenos vandaan komt, samen met een paar andere simpele kleuren combi's, maar ik heb het al een hele poos, dus zeker weten doe ik het niet...
En ja, een nieuwe stijl misschien, nu ik ineens goede kleurstoffen heb voor rood en zwart;)
Ok
Leuke taart, heel stijlvol en de schoentjes zien er keurig uit!
Erg mooi hoor!
Wat een prachtige taart en complimenten voor de schoenen hoor, zal zeker niet meegevallen zijn, maar zoals al eerder gezegd, een leek ziet niet wat wij zien enne, weet niet of ik dit wel voor elkaar zou krijgen hoor, vind het heel knap!!!!
Verkopen ze dit cadeaupapier ook niet bij de ikea?
Heel mooi,de silhouet op het toneel met het doek.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tapdans taart!