1 Laatst bewerkt door astrid2 (17-04-2009 12:58)

Onderwerp: Stippen, streepjes, ruitjes en roosjes!

Hi!

Voor deze opdracht kreeg ik veel wensen door: rood, zwart, wit en (hard) rose. Stippen, strepen, ruitjes en als het kon wat Pip-studio achtige dingen (bloemetjes, vlindertjes en strikjes).

Poeh, het heeft me heel veel bloed, zweet en tranen gekost om op dit idee te komen. Werd ie niet te heftig? Hij is immders voor een meisje dat haar 7e verjaardag viert! Maar haar verjaardagsuitnodiging was geheel in deze stijl en dus zal ze het allemaal wel mooi vinden!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QJCOPHQL.jpg

De foto van het meisje met haar hond is onderdeel van de uitnodiging en heeft Riet voor mij op een icing sheet gemaakt! Hier had ik nog niet eerder mee gewerkt, maar na alle nauwkeurige aanwijzingen van haar en Martinique is het me gelukt!
Dank hiervoor lieve mensen!

De Pip achtige bloemetjes en vlindertjes had ik al gemaakt, maar bij het decoreren van de taart heb ik er toch maar vanaf gezien. Op een gegeven moment is een taart klaar, het zou met Pip erbij too much worden (denk ik).

Nou genoeg gepraat, hier komt ie dan:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6FR4P3UK.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GZH4QA7X.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DCTLMXNY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JFP8EDCM.jpg

Vullingen op verzoek:
Onderste taart: MilkyWay vulling en een laagje banketbakkersroom met verse aardbeien;
Bovenste taart: Bastognekoek vulling en een laagje aardbeienkwark van Mona.

Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

2

Re: Stippen, streepjes, ruitjes en roosjes!

Ik vind hem mooi. Niet iets wat ik voor een meisje van 7 zou uitkiezen, maar als ze dat zelf wil!!!

En niet "to much" geworden. Prima zo.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Ottolien schreef:

Ik vind hem mooi. Niet iets wat ik voor een meisje van 7 zou uitkiezen, maar als ze dat zelf wil!!!

Ik heb al geprobeerd de uitnodiging erbij te voegen als foto, maar die staat niet in "Mijn Album" en dus lukt het me niet,...

Groetjes, Astrid

4

Complimenten dat je met zo ontzettend veel wensen toch een leuk ontwerp hebt kunnen maken!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

5

astrid2 schreef:
Ottolien schreef:

Ik heb al geprobeerd de uitnodiging erbij te voegen als foto, maar die staat niet in "Mijn Album" en dus lukt het me niet,...

Het is me toch gelukt!

Groetjes, Astrid

6

O Wow O Wow Geweldig

7

Ik vind het een superleuke taart geworden! Helemaal goed. Alleen wel jammer dat de rode tekst zo moeilijk is te lezen.

8

Heel leuk gemaakt!

9

Hij is helemaal TOP :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

10

kiwi schreef:

Ik vind het een superleuke taart geworden! Helemaal goed. Alleen wel jammer dat de rode tekst zo moeilijk is te lezen.

Moet zeggen dat ik dat bewust heb gedaan :o , omdat het geheel naar mijn mening met zwarte of witte letters nog "bonter" geworden zou zijn.
En op de foto lopen de letters over in de rode strepen, maar dat is "in het echt" niet zo. Ze liggen erop en dat is goed zicht- en leesbaar.

Groetjes, Astrid

11

nou moet ik zeggen dat ik het juist helemaal geweldig vind dat de letters rood zijn, echt stijlvol

12

Een drukke maar toch zeer mooie stapel ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

13

ik moet nog een keer kijken, ik vind 'm zo verschrikkelijk mooi, echt helemaal gaaf. dit is de laatste keer dat ik me ermee ga bemoeien

14

Ik vind hem gewoon geweldig! Leuke uitnodiging ook! Mag ik deze opslaan als voorbeeld?

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

15

Supergave taart!

Groetjes Ilse

16

superleuk!

17

mickjuulmae schreef:

Ik vind hem gewoon geweldig! Leuke uitnodiging ook! Mag ik deze opslaan als voorbeeld?

Natuurlijk mag je 'm opslaan. Ik voel me vereerd!

Groetjes, Astrid

18

monique53 schreef:

ik moet nog een keer kijken, ik vind 'm zo verschrikkelijk mooi, echt helemaal gaaf. dit is de laatste keer dat ik me ermee ga bemoeien

Je mag je ermee blijven "bemoeien" van mij hoor! Ik ga helemaal naast mijn schoenen lopen van jouw complimenten!

Groetjes, Astrid

19

toen ik je foto vanmiddag kreeg dacht iik hey waar is die hele sheet nou gebleven
maar toen zag ik je prachtige taart echt waar je foto is helemalal 1 met de taart ik vind dit een prachtig exemplaar echt waar ik vind hem echt top

20

Ik vind hem superleuk!!!

Mijn website: Presentaart

21

wat een super geweldige mooie taart

groetjes gea

pluk de dag

22

Wow, deze is leuk! heel apart. echt weer eens wat anders!

23 Laatst bewerkt door Rafaela (18-04-2009 20:20)

wauw mooi gedaan hoor. Hoe heb je de bovenkant gemaakt?? Inelkaar gevlochten ofzo??

Veel liefs Rafaëla

24

Geweldige taart.....
Heel gaaf die kleuren.......

25

Rafaela schreef:

wauw mooi gedaan hoor. Hoe heb je de bovenkant gemaakt?? Inelkaar gevlochten ofzo??

Dat gevlochten effect krijg je door drie kleuren te gebruiken en daar maak je "gewoon" vierkantjes van. Het is wel een werkje hoor, maar dan heb je ook wat. ;)

Groetjes, Astrid