Onderwerp: Stippen, streepjes, ruitjes en roosjes!
Hi!
Voor deze opdracht kreeg ik veel wensen door: rood, zwart, wit en (hard) rose. Stippen, strepen, ruitjes en als het kon wat Pip-studio achtige dingen (bloemetjes, vlindertjes en strikjes).
Poeh, het heeft me heel veel bloed, zweet en tranen gekost om op dit idee te komen. Werd ie niet te heftig? Hij is immders voor een meisje dat haar 7e verjaardag viert! Maar haar verjaardagsuitnodiging was geheel in deze stijl en dus zal ze het allemaal wel mooi vinden!
De foto van het meisje met haar hond is onderdeel van de uitnodiging en heeft Riet voor mij op een icing sheet gemaakt! Hier had ik nog niet eerder mee gewerkt, maar na alle nauwkeurige aanwijzingen van haar en Martinique is het me gelukt!
Dank hiervoor lieve mensen!
De Pip achtige bloemetjes en vlindertjes had ik al gemaakt, maar bij het decoreren van de taart heb ik er toch maar vanaf gezien. Op een gegeven moment is een taart klaar, het zou met Pip erbij too much worden (denk ik).
Nou genoeg gepraat, hier komt ie dan:
Vullingen op verzoek:
Onderste taart: MilkyWay vulling en een laagje banketbakkersroom met verse aardbeien;
Bovenste taart: Bastognekoek vulling en een laagje aardbeienkwark van Mona.
Bedankt voor het kijken!
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -