Onderwerp: sorry en holle rand
Hoi allemaal ten eerste sorry dat ik nooit meer iemand help of op het forum ben. Ik heb het erg druk en kom er gewoon niet aan toe! Ik krijg alsmaar opdrachten terwijl ik eigenlijk had besloten dat ik even helemaal niet meer zo gestrest wilde doen! Nu kom ik wel steeds hetzelfde probleem tegen en ik weet niet onder welk trefwoord ik zou moeten zoeken hier op het forum. Ik zal proberen om het uit te leggen en misschien heeft iemand er ook last van: Als ik mijn bisquit gebakken heb en de taart stort dan is mijn rand langs de bovenkant van de taart (als de taart in de vorm zit dus dat onderste rand), heel luchtig en eigenlijk maar een heel dun laagje deeg met een luchtrand eronder. Het enige is dan om het gewoon weg te halen en dan heb je een afgeronde taart. Dit 'luchtige' randje is ong. 1cm breed) Dat is vaak wel leuk maar toch wel een beetje onregelmatig en het zou toch wel handig zijn als dat gewoon strak is. Is dit een beetje te begrijpen en weet iemand er wat op? Anders kan ik er wel een foto van maken...
Ik hoop dat iemand een oplossing weet!
Alvast onwijs bedankt!
taart van mij: http://www.prinsesopdetaart.nl