26

Re: Mijn Bien-fr

Oh, ook al zo'n beauty!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

27

Re: Mijn Bien-fr

heel mooi!

28

Re: Mijn Bien-fr

Deze is ook mooi zeg!

Groetjes Elise

29

Re: Mijn Bien-fr

Helemaal te gek deze stapel!!

Ik vond het zo leuk om je weer gezien te hebben.....

Enne over niet al te lange tijd kan ik ook aan de slag met deze bloemekes :shhh:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

30

Re: Mijn Bien-fr

Heel erg mooi! Echt supermooie bloemen :Y

31

Re: Mijn Bien-fr

SUPERGAAF.....een hele mooie stijlvolle taart....:thumb:

32

Re: Mijn Bien-fr

Deze vond ik zo ontzettend mooi!!! :thumb:

Heb stiekem staan kijken hoe je de bloemetjes zo mooi kreeg en moet ook nodig zo'n schuimmatje hebben! =D

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

33

Re: Mijn Bien-fr

Oh wow....mooie bloemen!!!

34

Re: Mijn Bien-fr

Deze is ook al zo mooi, begin echt jaloers te worden... Maar ik kon echt geen vrij meer nemen van mijn werk.... Heb ik je weer niet ontmoet, volgende keer wellicht...

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

35

Re: Mijn Bien-fr

Ik zal jullie eerst uit de nood helpen over het setje van mijn hortensia: 2 uitstekers en een veiner.
Hij is van Sunflower Sugar Art en ik heb hem gekocht in Birmingham 2 jaar geleden. (Had hem gezien in een engels blad van 2006/2007 gebruikt door Bonnie Gordon uit Canada. Ooit wil ik daar naar toe voor een prive workshop!)

Dit is de afbeelding:
http://www.apieceofcakethame.co.uk/graphics/SSA%20HYDRANGEA.jpg

marlies schreef:

Deze is ook al zo mooi, begin echt jaloers te worden... Maar ik kon echt geen vrij meer nemen van mijn werk.... Heb ik je weer niet ontmoet, volgende keer wellicht...

Ja, dan maar een poging bij T&T in oktober??? Ik weet niet of de cupcakepicknic voor mij gaat lukken in juli maar misschien op de herkansing in augustus??

36

Re: Mijn Bien-fr

Nathalie schreef:

Ja, dan maar een poging bij T&T in oktober??? Ik weet niet of de cupcakepicknic voor mij gaat lukken in juli maar misschien op de herkansing in augustus??

T&T ga ik zowiezo naartoe :Y we gaan misschien naar Australie op vakantie maar ik heb om T&T heen gepland ;) Ga je toevallig nog naar Alphen aan den Rijn? Het komt in ieder geval goed op 3 oktober :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

37

Re: Mijn Bien-fr

Prachtig! Weer een taart voor op m'n to do list en een uitsteker voor op m'n to have list :D :D :D

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

38

Re: Mijn Bien-fr

Mooi hoor Nathalie! Super!

Groetjes Tweety!