Re: Mijn Bien-fr
Oh, ook al zo'n beauty!
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn Bien-fr
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oh, ook al zo'n beauty!
heel mooi!
Helemaal te gek deze stapel!!
Ik vond het zo leuk om je weer gezien te hebben.....
Enne over niet al te lange tijd kan ik ook aan de slag met deze bloemekes :shhh:
Heel erg mooi! Echt supermooie bloemen
SUPERGAAF.....een hele mooie stijlvolle taart....:thumb:
Deze vond ik zo ontzettend mooi!!!
Heb stiekem staan kijken hoe je de bloemetjes zo mooi kreeg en moet ook nodig zo'n schuimmatje hebben!
Oh wow....mooie bloemen!!!
Deze is ook al zo mooi, begin echt jaloers te worden... Maar ik kon echt geen vrij meer nemen van mijn werk.... Heb ik je weer niet ontmoet, volgende keer wellicht...
Ik zal jullie eerst uit de nood helpen over het setje van mijn hortensia: 2 uitstekers en een veiner.
Hij is van Sunflower Sugar Art en ik heb hem gekocht in Birmingham 2 jaar geleden. (Had hem gezien in een engels blad van 2006/2007 gebruikt door Bonnie Gordon uit Canada. Ooit wil ik daar naar toe voor een prive workshop!)
Dit is de afbeelding:
Deze is ook al zo mooi, begin echt jaloers te worden... Maar ik kon echt geen vrij meer nemen van mijn werk.... Heb ik je weer niet ontmoet, volgende keer wellicht...
Ja, dan maar een poging bij T&T in oktober??? Ik weet niet of de cupcakepicknic voor mij gaat lukken in juli maar misschien op de herkansing in augustus??
Ja, dan maar een poging bij T&T in oktober??? Ik weet niet of de cupcakepicknic voor mij gaat lukken in juli maar misschien op de herkansing in augustus??
T&T ga ik zowiezo naartoe we gaan misschien naar Australie op vakantie maar ik heb om T&T heen gepland Ga je toevallig nog naar Alphen aan den Rijn? Het komt in ieder geval goed op 3 oktober
Prachtig! Weer een taart voor op m'n to do list en een uitsteker voor op m'n to have list
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn Bien-fr