Onderwerp: leuk en ggggrrrrrrrrrrrrr
Vandaag ben ik een dagje vrij. Deze maand ben ik jarig en ik dacht ik ga lekker wat vooruit werken.
Nou ik wilde de mmf van de webshop wel eens uitproberen. Wat is dat lekker en lekker kneden. Wat een soepel spul. Wel wat meer kleurstof nodig maar ach als het kneden zo makkelijk gaat dan is dat geen probleem 
Wel vond ik het erg moeilijk om een grote lap op te tillen en dan over de taart te leggen. De eerst keer knalde de lap helemaal dubbel
De tweede keer opgepakt en er overheen gelegd. Wat is het dan nog rekbaar. Daardoor licht wat kleine scheurtjes in de bekleding en dat vond ik jammer
. Ook het randje eromheen scheurde wat, ik denk door het strech was?? Brenda je mag me dit wel eens voor doen hoe je dat zo strak voor elkaar krijgt 

Gevuld met citroenkwarktaart en lemongurd.
De andere taart bekleedt met het oude vertroude marsepein. Dat vind ik wel makkelijker, behalve het kneden
Toch werd hij niet niet naar mijn zin. Eerst met blauw bekleed en daarna met oranje erover. De blauw schijnt dan toch een beetje door waardoor het oranje minder mooi is dan het eerst was. Ach toen heb ik maar wat gedaan. Dus niet geheel naar mijn zin 

Gevuld met bitterkoekjeskwark en amarettocreme 
Bedankt voor het kijken!!