1

Onderwerp: leuk en ggggrrrrrrrrrrrrr

Vandaag ben ik een dagje vrij. Deze maand ben ik jarig en ik dacht ik ga lekker wat vooruit werken.
Nou ik wilde de mmf van de webshop wel eens uitproberen. Wat is dat lekker en lekker kneden. Wat een soepel spul. Wel wat meer kleurstof nodig maar ach als het kneden zo makkelijk gaat dan is dat geen probleem :)
Wel vond ik het erg moeilijk om een grote lap op te tillen en dan over de taart te leggen. De eerst keer knalde de lap helemaal dubbel :S De tweede keer opgepakt en er overheen gelegd. Wat is het dan nog rekbaar. Daardoor licht wat kleine scheurtjes in de bekleding en dat vond ik jammer :Y. Ook het randje eromheen scheurde wat, ik denk door het strech was?? Brenda je mag me dit wel eens voor doen hoe je dat zo strak voor elkaar krijgt :Y
http://i41.tinypic.com/214uq1j.jpg
Gevuld met citroenkwarktaart en lemongurd.

De andere taart bekleedt met het oude vertroude marsepein. Dat vind ik wel makkelijker, behalve het kneden :)  Toch werd hij niet niet naar mijn zin. Eerst met blauw bekleed en daarna met oranje erover. De blauw schijnt dan toch een beetje door waardoor het oranje minder mooi is dan het eerst was. Ach toen heb ik maar wat gedaan. Dus niet geheel naar mijn zin :(
http://i41.tinypic.com/fp564j.jpg
Gevuld met bitterkoekjeskwark en amarettocreme :Y

Bedankt voor het kijken!!

2

Re: leuk en ggggrrrrrrrrrrrrr

WOW leuk allebei, lekker kleurrijk

3

Nou, ik vind ze leuk hoor! Allebei.

Groetjes Helma

Zijn echt heel mooi. Hoe krijg je die vakjes van de eerste taart zo mooi? Ik wil het heel graag een keer proberen maar durf het niet echt aan. Ze zijn zo keurig recht en precies op afstand. Je hebt ook heel mooie foto's!

Groetjes Sabine
www.dikketaart.nl

5 Laatst bewerkt door anstart (02-04-2009 16:58)

devrijetaart schreef:

Zijn echt heel mooi. Hoe krijg je die vakjes van de eerste taart zo mooi? Ik wil het heel graag een keer proberen maar durf het niet echt aan. Ze zijn zo keurig recht en precies op afstand. Je hebt ook heel mooie foto's!

Dank je. Nou om eerlijk te zijn is hij niet helemaal goed gegaan. Ik heb hem eerst bekleed en daarna met een patchworkcutter ingedrukt. Hiermee kwam ik niet goed uit. Dit heb ik natuurlijk niet laten zien op de foto ;)

6

Wat een leuke taartjes!

7

Mooie taartjes!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

8

jeetje an, wat zijn ze leuk geworden!!!! mooie strakke vormen ook zeg!!!
die randjes, die rol ik op om hem dan vervolgens langs de taart weer af te rollen. zo rekt en scheurt hij niet ;) snap je hem???
btw, volgende week weer vrij???;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

kwebbeltje schreef:

jeetje an, wat zijn ze leuk geworden!!!! mooie strakke vormen ook zeg!!!
die randjes, die rol ik op om hem dan vervolgens langs de taart weer af te rollen. zo rekt en scheurt hij niet ;) snap je hem???
btw, volgende week weer vrij???;)

ja van dat randje snap ik, maar die hele lap.............
Ja volgende week ben ik weer de hele donderdag vrij. Wil er eigenlijk nog wel twee maken, maar dan moet ik even kijken qua vriesruimte!!!
Wil best samen aan de slag.

10

Mooie taarten zo te zien en de kleuren zijn ook mooi...dat oranje springt er mooi uit

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

11

Ik vindt ze erg mooi gemaakt! Super om alvast de taarten klaar te hebben, geen stress voor later ;)

Groetjes Tweety!