26

Re: Kenwood MX 300 ??

Aiiiiiiii, dit lees je dus op al die forums waar klachten staan over hun.
Dat ze de verzenddatum maar elke keer uitstellen/vooruit schuiven, om vervolgens na een week of 2 je bestelling te annuleren. En dan maar wachten op je centen.
Ik twijfel inmiddels niet meer, ik koop 'm zeker NIET daar!
Zal ook blijven duimen voor je Koekie, blijf ze anders bestoken met mailtjes. Ik las trouwens ergens op een forum (van Kassa of Radar of Consumentenbond, weet niet meer welke) een gewoon telefoonnummer van 4allclients. Misschien even googlen en dan naar dat nummer bellen, dan betaal je in ieder geval niet die 45 cent p.m. en hopelijk sta je dan ook geen kwartier in de wacht. Het netnummer was 074 weet ik nog.
Succes!!

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

27

daar krijg je toch een rotgevoel bij he.  hopelijk ga je hem snel krijgen koekie, en laat ons het weten he

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

28

Nou, ik krijg er zeker een rotgevoel bij. Omdat ik die link in een bericht heb gezet en ook pas daarna allerlei klachten en slechte dingen erover las. :S

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

29

He bah, ik hoop dat het goed komt, ik duim voor je...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

30

annemieke-76 schreef:

ik heb de mx271, bij de mediamarkt 219 euro.

Dan heb je echt teveel betaald! Even googelen dan kom je via sites als kieskeurig.nl of vergelijk.nl ook op deze site: modern.nl en daar kost ie maar 149 euro.

mijn taart is de moeite waard!

31

ja ok, maar mijn man had zoiets van doe maar niet zo moeilijk en koop hem maar gewoon in de winkel, dan weet je zeker dat je hem meteen hebt...zonder gezeur met leveren... Ik denk dat hij zoiets had van ik wil hem dan ook hebben voor de trouwdag en niet het risico lopen dat hij later binnen komt.

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

32

Nou, wij hebben een kleine maand geleden bij modern.nl een wasdroger besteld en dat ging prima! Goeie, snelle service. En m'n schoonmoeder had daar (op onze aanraden) een wasmachine besteld, ook weer een goeie snelle service.
Ik ga daar dus nog ff looken voor een.

En Koekie, hoe staat het met jouw machine? Al wat erover gehoord en misschien per ongeluk al in huis inmiddels? Ben erg benieuwd.

33

ik duim voor je....

wat er ook gebeurt,altijd blijven WUDDEN.....

34

even weer een update......
Ik heb hem nog steeds niet. Elke dag werd de datum verschoven. Afgelopen woensdag heb ik eerst proberen te bellen naar het 074- nummer van 4allclients, dat ik op de site van de consumentenbond was tegengekomen, maar

35

maar je had toch eerst nagevraagd en hij was toch al op voorraad? Of snap ik je vorige berichtjes nu verkeerd?

Groetjes, Dorothea.

36

Nee, dat klopt. Ik had het ook eerst vantevoren gevraagd en toen zeiden ze dat het op voorraad was en binnen 1-3 dagen geleverd zou worden.

37 Laatst bewerkt door maris1979 (29-03-2009 10:54)

Ik heb zelf geen kenwood, maar een Bosch in het rood en die bevalt supergoed. Gekregen van manlief voor de kerst en mijn verjaardag. Hij heeft meer vermorgen dan een kitchen aid en je kan verschillende opzetstukken zoals pastamachine e.d. erbij kopen om 'm uit te bereiden. Voorlopig gebruik ik 'm alleen voor mijn taartjs en dat gaat prima!

Kenwood hoor ik wel goede verhalen over, maar de kitchen aid is bij veel mensen in mijn omgeving constant stuk. Succes met de kenwood en ik hoop dat je 'm snel binnen hebt.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

38

koekie schreef:

Tja, inmiddels zag ik dat die datum inmiddels ook al weer is verschoven naar 31-3. Volgens mijn vriend moet ik niet zo opgefokt  doen en nog even rustig afwachten, het is nog maar een week geleden dat ik het heb besteld.

Normaal gesproken vind ik het helemaal niet zo erg als ik wat langer moet wachten op een bestelling, maar dan moet dat wel worden overlegd met mij, als klant.

Dus..wordt vervolgd, ik wacht nog een weekje af en misschien kan ik dan lekker mixen!

Heb je hem inmiddels binnen? Of hebben ze de datum weer verschoven? Ik heb 'm ook zien staan, vond de prijs te mooi om waar te zijn. Ben nu zo blij dat ik hem niet besteld heb!

mijn taart is de moeite waard!

39

En??? Al nieuws???

40

Het laatste nieuws:

Ik krijg hem niet!!! Boehoe, snik...
Gisteren wilde ik weer een boze mail sturen naar 4allclients, toen ik net van hun een mailtje kreeg.. Ze schrijven dat ze hem niet kunnen leveren en dat ik binnen 4 weken m'n geld terugkrijg. Nou is het wachten daar dus op...
Maar nu zit ik wel zonder mixer. Ik denk dat ik eerst maar zo'n philips mixer met kom ga aanschaffen en dan verder ga sparen. Iemand daar ervaring mee?

groetjes Miriam

41

je hebt een andere kenwood mx 275 voor ongeveer 150,=, ik weet niet of dat teveel is ?

42

Mij is precies hetzelfde overkomen. Heb de Kenwood 20 feb besteld en krijg nu ook het bericht dat de bestelling wordt geannuleerd. Volgens verschillende fora wordt het nog een heel karwei om je geld terug te krijgen.

43

Ik hoop voor jullie dat jullie het geld zonder problemen terug krijgen.

44

Bah wat slecht zeg!!

Ik heb de Philips trouwens Koekie, en hij werkt prima! Alleen geen spatdeksel h

** Het is tijd voor..... taaaaaaaaaaaaaaaaaart! **
- Buzz

45

Ben dus niet de enige stommeling hier ;-) haha
Ik ben niet zo bang dat ik m'n geld niet terug krijg, maar ik verwacht wel dat het een tijdje kan duren, dan kunnen ze er nog een paar weken rente van trekken, net als ze al een paar weken hebben gedaan..... als ze dat bij alle klanten doen, kan dat nog aardig aantikken ;-)

46

Ik hoop dat het inderdaad niet lang duurt voordat jullie je geld terug hebben.
Maar voel me nog steeds rot erover dat ik de tip van 4allclients heb geplaatst.
Nogmaals: sorry sorry sorry!!!!

47

JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb m'n geld terug (eindelijk)!!!!!!!!!!!
Ik moest er nog wel in een boze mail dreigen met juridische stappen en Tros Radar, maar toen hebben ze het dan toch teruggestort.
Heb jij je geld ook al terug Mark?

Het zit me hoe dan ook niet mee met een nieuwe Kennie. Bij de Makro hadden ze van de week de juiste kleur ook niet meer. Maar ik heb goede hoop, er komt nog een zending binnen bij de Makro a.s. maandag of dinsdag en dan worden we gebeld.

48

Jax schreef:

Ik hoop dat het inderdaad niet lang duurt voordat jullie je geld terug hebben.
Maar voel me nog steeds rot erover dat ik de tip van 4allclients heb geplaatst.
Nogmaals: sorry sorry sorry!!!!

No hard feelings, Jax. Ben zelf niet slim geweest. Ik heb er wel van geleerd dat iets te mooi lijkt om waar te zijn, dit waarschijnlijk ook is.

groetjes Miriam
P.S. zag ik jou nou ook op de lekkerste taarten-hyves?

49

Meiden ik wil graag deze bestellen  : Kenwood Mx300
Is dat wat?

koekie schreef:

Ik heb net nog even naar die betalingsbevestiging gekeken en het bleek meteen de orderbevestiging te zijn, dus ik was iets te voorbarig met de opmerking dat ik geen orderbevestiging had ontvangen.
Ik kon op de website van 4allclients inloggen op mijn klantpagina en daar zag ik dat de order is verwerkt en ze hebben als verzenddatum 25-03-2009 staan.... dat is dus a.s. woensdag. Dus als alles goed gaat heb ik donderdag mijn eigen "Kennie" in huis!!!!!!!  :-)
Ik zal nog niet te vroeg juichen, eerst zien en dan geloven, maar toch.......het klinkt veelbelovend.

hoi ik ben ook op zoek maar ık krig het site niet open:(4allclients