Onderwerp: pfffffffff ff ontspannen, eindelijk is het mij gelukt
jaja eindelijk!!!! cupcakes zijn gelukt!!! het was mijn laatste probeerpoging!!!
ben ik niet al 2 weken voor mijn ouders heen en weer aan het sjeesen naar het ziekenhuis, is mijn zoon gisteren gevallen en "had wat last van zijn elleboog" na een nacht prima slapen kwam hij toch wel huilend naar beneden vanmorgen. het deed nog zo'n zeer. hubbie en ik ff gekeken en tja, het was wel ietsjes dikker maar verder niets aan te zien. mijn hubbie heeft nog ff een paar kleine doet dit pijn testjes gedaan en toen ben ik toch maar ff gaan bellen met de huisarts voor een afspraak. nadat zij ook een paar testjes had gedaan wilde zij toch ff uitsluiten dat het niet gebroken was of een klein scheurtje zou zijn.
afijn..... weer naar het ziekenhuis maar gelukkig hier in de stad. foto's gemaakt en god zij dank was het niet gebroken maar hij moet wel 3 dagen gezwachteld in een mitella lopen om het flink rust te gunnen. de artsen denken dat het boeltje een beetje verrekt is. mijn vader mag gelukkig morgen ook naar huis.
en nu wil ik voorlopig geen ziekenhuis meer zien!!!!!
tja, en als ik een beetje er door heen zit wil ik mij ontspannen door te freubelen.
ikke dus boodschappen gedaan.
1 pak honig cake met chocolade twist gehaald. 1 theelepeltje citroenrasp door de mix gedaan. daarvan cupcakes gebakken en afgesmeerd met de pralin