1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (26-03-2009 14:41)

Onderwerp: pfffffffff ff ontspannen, eindelijk is het mij gelukt

jaja ;) eindelijk!!!! cupcakes zijn gelukt!!! het was mijn laatste probeerpoging!!!
ben ik niet al 2 weken voor mijn ouders heen en weer aan het sjeesen naar het ziekenhuis, is mijn zoon gisteren gevallen en "had wat last van zijn elleboog" na een nacht prima slapen kwam hij toch wel huilend naar beneden vanmorgen. het deed nog zo'n zeer. hubbie en ik ff gekeken en tja, het was wel ietsjes dikker maar verder niets aan te zien. mijn hubbie heeft nog ff een paar kleine doet dit pijn testjes gedaan en toen ben ik toch maar ff gaan bellen met de huisarts voor een afspraak. nadat zij ook een paar testjes had gedaan wilde zij toch ff uitsluiten dat het niet gebroken was of een klein scheurtje zou zijn.
afijn..... weer naar het ziekenhuis maar gelukkig hier in de stad. foto's gemaakt en god zij dank was het niet gebroken maar hij moet wel 3 dagen gezwachteld in een mitella lopen om het flink rust te gunnen. de artsen denken dat het boeltje een beetje verrekt is. mijn vader mag gelukkig morgen ook naar huis.
en nu wil ik voorlopig geen ziekenhuis meer zien!!!!!
tja, en als ik een beetje er door heen zit wil ik mij ontspannen door te freubelen.
ikke dus boodschappen gedaan.
1 pak honig cake met chocolade twist gehaald. 1 theelepeltje citroenrasp door de mix gedaan. daarvan cupcakes gebakken en afgesmeerd met de pralin

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2 Laatst bewerkt door marliesb (26-03-2009 14:36)

Re: pfffffffff ff ontspannen, eindelijk is het mij gelukt

Ik vind ze prachtig en heel mooi op de foto gezet.....:thumb:

3

Mooi! En volgens mij heb jij ook als hobby de cake'jes zo mooi mogelijk op de foto te zetten! Dat is je goed gelukt!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

Prachtig zijn ze geworden!!!
daar word je nou helemaal vrolijk van!!ben blij dat het niet zo ernstig was met je zoon,en dat je vader weer naar huis mag!
Groetjes Darlene

Erg mooi en vrolijk!
Hoe krijg jij de papiertjes er zo goed aanvast? Bij mij laten ze altijd los! :S

6

Wat zijn ze mooi, en bij mij blijven de papiertjes ook niet altijd zitten, je bakt er 24 waarvan er enkele los komen en dan denk ik al

Vele en lieve groetjes Nicole

7

Ze zijn niet enigszins gezellig, ze zijn helemaal gezellig!! Hartstikke leuk!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

8

mijn dochter vind deze ook erg mooi, goed gelukt

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

9

Wat zijn ze mooiiiiiii, en zo mooi ook op de foto. Ik hoop dat je weer een beetje tot rust bent gekomen en dat we weer vaker wat moois van je te zien krijgen nu je misschien wat meer tijd krijgt nu je niet meer naar het ziekenhuis hoeft te sjeessen.

10

Hier zou ik ook blij van worden. Ze zien er heel mooi uit.

Groetjes, Elly

11

Zien er vrolijk en mooi uit hoor. Wat een toestanden allemaal zeg op priv

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

12

erg mooi  gefotografeerd en natuurlijk de cc zelf zijn mooi  sterkte met je zoon en alle drukte

13

Daar zou ik ook helemaal Happy van worden, zulke gezellige cupcakes in die vrolijke kleuren. Nu hopelijk weer rust in de tent en je ontspannen met mooie taarten maken.

Groetjes Sabina

14

Ziet er helemaal top uit! Mooie fotos :)

15

Ziet er super uit, mooie fotoos & mooie cakejes!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

16

Mooi hoor!
Ik zei toen toch al dat de aanhouder zou winnen .
Enne erg mooie kleuren ook!
Groetjes Tineke

groetjes Tineke.

17

mooi gedaan meid!

groetjes José

18

ik vind ze leuk! ook heel mooi op de foto gezet.
en hopelijk weer wat meer rust.

19

hey die zijn gaaf geworden. Leuke kleurtjes en ik zie je gave mat weer terug komen op de cc's!!!!!!!!
Bij een grote opdracht kunnen we het best samen eens proberen.
Wel grappig dat we allebei ook afsmeren met een chocopasta/pralinepasta, lekker makkelijk dacht ik ;)

20

Wat een leukerds, en zo mooi op de foto gezet!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

21

Mooi gedaan, kleuren, printje en de bloemetjes een mooi geheel.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

22

Heey Kwebbeltje, Gaaf zeg!

En vooral lekker dat je nu weer wat rust hebt! Wat een gedoe! Ik hoop dat je zoon snel van de pijn af is! Je vader weer naar huis.... heerlijk! Geniet van de rust!
(maar dat doe je wel h

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

23

Ze zijn echt leuk geworden!

Beterschap met je zoon, en ook nog voor je vader!

Groetjes Tweety!

24

lekkere cupcakejes en ja daar wordt je ook vrolijk van ook van je foto's erg mooi  gelukkig mag je vader naar huis. Goed nieuws dus weer een reden om cupcakejes maken??? en het beste met je zoon

Groetjes Desiree

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. Groetjes van Desiree