Re: Bruidstaart Camo
jeetje .. wat een klus maar je heb het er goed van af gebracht hoor..
gaaf geworden
kijk ook ff op : http://www.mijnalbum.nl/Album=QJTZX8R4
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart Camo
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
jeetje .. wat een klus maar je heb het er goed van af gebracht hoor..
gaaf geworden
Wat een mooie samenwerking!! Heel apart, en het ziet er toch nog steeds uit als een bruidstaart!
Wat toevallig dat Dorieneliane ook een aandeel heeft gehad aan de trouwdag, maar dan op een heel andere manier...
heel mooi die kleuren
Wow prachtig zeg! Wat vervelend dat je zo met de marsepein hebt moeten stoeien.
Maar het resultaat is er
Wat istie gaaf Martinique!
En Brigitta: ook super gedaan!!
Het is zeker wat anders,maar wel gaaf gemaakt!
Wat leuk dat de klant ook nog even reageert en idd, het is een aparte taart, maar hij is iig goed gelukt!
Ik vind m supergaaf geworden!
Ziet er super uit hoor Martinique, heel erg stoer, zowel de taart als de topper (mooi gemaakt Brigitta!!).
Heel mooi gedaan meid!!
nou jaaaaa , ik zat net tedenken , heeft martinique die taart geshowed op het forum met de topper die ik moest maken lol;))
was het dus door de drukte helemaal vergeten en heb in die tijd ook nooit martinique haar show of gezien en gelezen , dus even zoeken en ja hoor daar issie .
je heb de taart echt mooi gemaakt ook die proeftaartjes zagen er super mooi uit , ik ben blij dat we zo samen het bruidspaar blij konden maken.
dank je wel dames voor de complimenten .
wat ontzettend apart deze, heel erg leuk idee en mooi uitgepakt.
WOW, wat kun jij boetseren zeg, niet normaal. GEWELDIG.
hele gave originele bruidstaarten.
Het is niet mijn stijl, maar jeetje, wat heb je een prachtige taart gemaakt! Ik kan me voorstellen dat het huilen je nader dan het alchen stond, want helemaal op een dag als dit, wil je ook zelf een perfect iets afleveren. Maar ik vind hem heel mooi!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart Camo