1

Onderwerp: Bruidstaart Camo

De camouflagebruidstaart. De (sinds vandaag) man van de bruid werkt bij defensie en ze wilden heel graag een bruidstaart in camouflagestijl, ook moesten er vlinders op de taart terugkomen. De bakker wilde/kon het niet maken en zo kwamen ze bij mij. Eerst een proeverij gedaan en het groen wat ik gebruikt had moest donkerder. Toch handig zo'n proeverij. Ook bleek al bij het bekleden van de taarten voor de proeverij dat zo'n camouflageprint niet makkelijk is. het scheurt heel makkelijk. gelukkig heb ik ze daar ook voor gewaarschuwd.....daar kom ik zo op. Eerst de proeftaartjes. Ik weet niet meer zo goed wat erin zit.
http://img.photobucket.com/albums/v495/Amy2004/Taart/IMG_2123.jpg

De grote taart, eindelijk is er gekozen voor:
Onderste taart 30cm: chocoladebiscuit, chocoladecr

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Bruidstaart Camo

Jeetje, een camouflage bruidstaart, die vrouw moet wel heeeeeel erg van m houden! :D
Maarre.. SUPER uitgevoerd, van als dat gevloek niets te zien ( en heb ook niks gehoord, dus je hebt niet al te hard gevloekt :+ ) en een heeeele mooie topper :Y

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3

Wow, wat ontzettend goed gedaan! Ik snap wat je bedoelt met het scheuren, maar dat heb je iig goed opgelost, ik zie er niets van.

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

hij is prachtig!!! En die topper vind ik ook een kunstwerk!!!

Keetie schreef:

Jeetje, een camouflage bruidstaart, die vrouw moet wel heeeeeel erg van m houden! :D

hihihi inderdaad, maar wat is ie mooi geworden!

6

Ik vind het een hele mooie en bijzondere taart!! De topper is trouwens ook een toppertje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Heel aparte taart, ik denk zeker dat ze heel blij mee waren, echt op maat!! Heel goed gedaan!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

8

Wat een aparte taart, tja iedereen zijn smaak natuurlijk! ;)

Heb je super netjes gedaan hoor, jammer dat het niet helemaal van een leien dakje ging!!

Wat een super bruidspaar!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

9

Ik vind het een hartstikke leuk idee en goed uitgewerkt, heb pas nog een avatartaart gemaakt in camouflagekleuren en ik moet zeggen geen last gehad met de fondant!
Die is toch plakkeriger dan de marsepein, daar had ik ook altijd problemen mee nl. Dus camouflage doe ik voortaan alleen nog maar met fondant! Misschien een tip voor de volgende keer...scheelt je ene hoop stress ;)

Topper is ook super overigens!

Mmm das pas lekker!

10

Ik vind hem prachtig geworden!
Wat een enorm karwei!! Die topper is ook onwijs zeg!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

11

Onwijs gaaf geworden! Ze vertelde het me al, ik heb haar bruidssieraden mogen maken namelijk! Onwijs leuke meid!

En wat een super taart zo en topper!!

12

Wauw heel gaaf gedaan!

En brigitta wat een super mooi topper!

Veel liefs Rafaëla

13

Wauw prachtig gemaakt, en die topper super :thumb:

14

Wauw wat leuk zeg!!! En die topper, echt een kunstwerkje!!
Een prachtig geheel.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

15

Ik vind de taart juist wel leuk, ik hou er wel van als het weer anders dan anders is eigenlijk..... Gaaf gedaan hoor! Ga er maar aan staan.....De topper vind ik ook kunstig gemaakt, zal ook nog een priegelwerk geweest zijn.....

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

16

Heel mooi gemaakt.

17

Wat, wat gaaf en ontzettend knap van je gemaakt zeg !

Groetjes, Conny

18

Wow! Echt super knap dat je het voor elkaar hebt gekregen meid!
Wat een stress als ik dat zo lees. Petje af hoor!

Groetjes Tweety!

19

Ziet er super uit, prachtig!

20

het is een echte legertaart! En die vlindertjes maken het toch nog iets bruidstaart-achtig.

De topper is geweldig!!

21

Super gedaan en ze houd denk ik erg veel van hem :D

22

woei.. dit is wel een hele speciale taart.. de kleuren zijn super goed gelukt en heel persoonlijk :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

23

ik hou zeker heel veel van mijn man hahaha. We waren echt verrast hij was namelijk nog mooier als de proeftaartjes. Hebben geweldige reacties gehad. Mensen vonden het heel gaaf en bijzonder. En keer iets anders als een standaard taart en echt typisch ons zoals ze dat noemde. De trouwkaart had namelijk ook een camoprint. Ik ben degene geweest die met dit idee kwam en me man was overdonder en was helemaal verbaasd. En zei natuurlijk geen nee haha. nog een keer SUPER BEDANKT MARTINIQUE!!

24

Knap gemaakt.

Groetjes, Elly

25

mvdylan schreef:

ik hou zeker heel veel van mijn man hahaha. We waren echt verrast hij was namelijk nog mooier als de proeftaartjes. Hebben geweldige reacties gehad. Mensen vonden het heel gaaf en bijzonder. En keer iets anders als een standaard taart en echt typisch ons zoals ze dat noemde. De trouwkaart had namelijk ook een camoprint. Ik ben degene geweest die met dit idee kwam en me man was overdonder en was helemaal verbaasd. En zei natuurlijk geen nee haha. nog een keer SUPER BEDANKT MARTINIQUE!!

Oh wat lief van je Karen, ik ga je zo nog even mailen ;)

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007