26

Re: littlest petshop

wauw heel gaaf :Y

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

27 Laatst bewerkt door Ini (09-11-2008 20:30)

Wauw, wat leuk!
Wat lief dat je zoon heeft geholpen!
Die van mij helpt me wat betreft taarten alleen van de wal in de sloot (hij is bijna 3 :D )

En hoe krijg je in hemelsnaam zo'n strak vierkant kapsel?????? Bij mij zijn de hoeken altijd veel lager (ook als ik het beslag in de hoeken "ophoog")

Ow ja bijna vergeten; dit is toch ook niet vergelijkbaar met een slagroomtaart met fotoprint??? Dit kost veeeeeeeeel meer tijd en ziet er helemaal geweldig uit.  (Ik ben geen fan van fototaarten :O )

28

Ini schreef:

En hoe krijg je in hemelsnaam zo'n strak vierkant kapsel?????? Bij mij zijn de hoeken altijd veel lager (ook als ik het beslag in de hoeken "ophoog")

ik had nu voor het eerst gebakken met een natte theedoek om de rand heen, ging perfect, wel lenger bakken voordat het gaar is maar een mooi strak biscuit.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

29

Nou dat met die reklame komt vast wel goed, ik vind je taart super !!
Mooie puzzel en met die mat is super gelukt !!

30

kwebbeltje schreef:
Ini schreef:

ik had nu voor het eerst gebakken met een natte theedoek om de rand heen, ging perfect, wel lenger bakken voordat het gaar is maar een mooi strak biscuit.

Aha, nou, dat ga ik dan maar eens proberen! Lijkt me de moeite waard, want jouw taart ziet er heel strak uit! Bedankt voor de tip!

31

Prachtige taart!! Echt heel erg leuk gemaakt!!!

Gek eigenlijk dat er zoveel problemen zijn met vierkante taarten! Die heb ik juist het liefst! :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

32

daar is ie op een taart,ziet er heel vrolijk uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

33

Wat een prachtige taart, kun je trots op zijn hoor; geweldig vindt ik hem.

Groetjes Rineke

34

Had je plaatje al eerder voorbij zien komen, maar wat een eindresultaat! Onwijs leuk geworden en inderdaad, wat iedereeen al zegt, een onwijs leuke mat. Beau was vast in de wolken met deze taart...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

35

Wat een schatje zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

36

Inderdaad erg mooi geworden. Geeft een hele mooie look zo aan je taart. En ik vroeg me al af hoe je die mooi impressie op je taart had gekregen.. blond h

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

37

wauw heel mooi!

38

wat een super mooie taart, en dat plaatje is zoooooo lief.....

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

39

Wat een ontzettend leuke taart! Gaaf met dat reli

40 Laatst bewerkt door kwebbeltje (13-11-2008 18:31)

nog even een update, was ik helemaal vergeten... :O
de opdrachtgever haar mond viel zowat open toen ze de taart zag. ze vond hem zo leuk en zo apart. zat helemaal te kijken hoe en wat. mission accomplished ;) ze had nu ook wel door dat het heel wat anders was dan een taart met slagroom en een printje

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

41

Ik vind hem ook hartstikke leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

42

Mooi gedaan !!

43

Hij is super gedaan!

44

Hallo Kwebbeltje
Wat een mooie taart is dit zeg. Ik wil graag ook dit plaatje puzzelen. Weet je nog waar je deze vandaan hebt? Er is volgens mij geen kleurplaat van.
gr Esther

45

Heel erg mooi.

Groetjes, Elly

46

Zo hee!!! Die is mooi!!!
Spannend hoe de opdrachgever reageert!
Ik kan me niet anders voorstellen dat dat ze helemaal enthousiast is!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

47

Ook deze is zo mooi!!!!!!!!!!!! =D

Vele en lieve groetjes Nicole

48

wat een lieverd!!!!echt mooi!!!
groetjes

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

49

Ik vind hem prachtig......en de mond van de opdrachtgeefster kon toch niet anders dan tot op haar knieen vallen... hij is geweldig!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Heel erg leuk!!!!