Re: littlest petshop
wauw heel gaaf 
www.cakepunt.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » littlest petshop
Wauw, wat leuk!
Wat lief dat je zoon heeft geholpen!
Die van mij helpt me wat betreft taarten alleen van de wal in de sloot (hij is bijna 3
)
En hoe krijg je in hemelsnaam zo'n strak vierkant kapsel?????? Bij mij zijn de hoeken altijd veel lager (ook als ik het beslag in de hoeken "ophoog")
Ow ja bijna vergeten; dit is toch ook niet vergelijkbaar met een slagroomtaart met fotoprint??? Dit kost veeeeeeeeel meer tijd en ziet er helemaal geweldig uit. (Ik ben geen fan van fototaarten
)
En hoe krijg je in hemelsnaam zo'n strak vierkant kapsel?????? Bij mij zijn de hoeken altijd veel lager (ook als ik het beslag in de hoeken "ophoog")
ik had nu voor het eerst gebakken met een natte theedoek om de rand heen, ging perfect, wel lenger bakken voordat het gaar is maar een mooi strak biscuit.
Nou dat met die reklame komt vast wel goed, ik vind je taart super !!
Mooie puzzel en met die mat is super gelukt !!
Ini schreef:En hoe krijg je in hemelsnaam zo'n strak vierkant kapsel?????? Bij mij zijn de hoeken altijd veel lager (ook als ik het beslag in de hoeken "ophoog")
ik had nu voor het eerst gebakken met een natte theedoek om de rand heen, ging perfect, wel lenger bakken voordat het gaar is maar een mooi strak biscuit.
Aha, nou, dat ga ik dan maar eens proberen! Lijkt me de moeite waard, want jouw taart ziet er heel strak uit! Bedankt voor de tip!
Prachtige taart!! Echt heel erg leuk gemaakt!!!
Gek eigenlijk dat er zoveel problemen zijn met vierkante taarten! Die heb ik juist het liefst! 
daar is ie op een taart,ziet er heel vrolijk uit.
Wat een prachtige taart, kun je trots op zijn hoor; geweldig vindt ik hem.
Had je plaatje al eerder voorbij zien komen, maar wat een eindresultaat! Onwijs leuk geworden en inderdaad, wat iedereeen al zegt, een onwijs leuke mat. Beau was vast in de wolken met deze taart...
Wat een schatje zeg!
Inderdaad erg mooi geworden. Geeft een hele mooie look zo aan je taart. En ik vroeg me al af hoe je die mooi impressie op je taart had gekregen.. blond h
wat een super mooie taart, en dat plaatje is zoooooo lief.....
Wat een ontzettend leuke taart! Gaaf met dat reli
nog even een update, was ik helemaal vergeten... 
de opdrachtgever haar mond viel zowat open toen ze de taart zag. ze vond hem zo leuk en zo apart. zat helemaal te kijken hoe en wat. mission accomplished
ze had nu ook wel door dat het heel wat anders was dan een taart met slagroom en een printje
Ik vind hem ook hartstikke leuk!!
Hij is super gedaan!
Hallo Kwebbeltje
Wat een mooie taart is dit zeg. Ik wil graag ook dit plaatje puzzelen. Weet je nog waar je deze vandaan hebt? Er is volgens mij geen kleurplaat van.
gr Esther
Zo hee!!! Die is mooi!!!
Spannend hoe de opdrachgever reageert!
Ik kan me niet anders voorstellen dat dat ze helemaal enthousiast is!
Ook deze is zo mooi!!!!!!!!!!!! 
wat een lieverd!!!!echt mooi!!!
groetjes
Ik vind hem prachtig......en de mond van de opdrachtgeefster kon toch niet anders dan tot op haar knieen vallen... hij is geweldig!!!!
Heel erg leuk!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » littlest petshop