1 Laatst bewerkt door chanttie57 (22-01-2009 13:52)

Onderwerp: Kenwood MX 300 ??

ik was even aan het googlen en kwam deze machine tegen in chroom uitvoering, precies zoals ik het graag zo willen, `maar was is jullie ervaring met deze machine?? Ik ben nog lekker aan het dromen over zo;n apparaat en het duurt ook nog heel even voordat ik jarig ben, maar ja, dromen mag...toch?? en misschien helpt het als ik manlief lief aankijk :lol:

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2 Laatst bewerkt door willeke k (26-01-2009 13:24)

Re: Kenwood MX 300 ??

ervaringen heb ik nog niet! Omdat mijn oude handmixertje ontzettend warm werd tijdens gebruik, mocht ik van manlief ook gaan kijken naar een "goede"mixer! Die zijn wel ontzettend duur zeg! Ik heb nu gekozen voor een clatronic KM2718. Dit apparaat kost

3

Ik heb zelf een kenwood chef classic (geen idee wat de codering daarbij is) maar deze bevalt in principe prima. Ik moet nog wel bepaalde dingen uitvissen zoals welke klopper nou op welk moment het beste werkt omdat ik gewend was om alles met gardes van de handmixer te doen en de kenwood heeft een K-klopper voor het stevigere beslag en een ballongarde voor luchtige beslagsoorten. Maar ik heb mijn handen vrij tijdens het bakken en mixen en dat is ideaal!

Angels

4

die mx300 is een zilverkleurige uitvoering van de Kennie, de Kenwood Patissier serie dus. Het is dus zowat dezelfde als die laatst door zovelen gekocht is bij de Makro.... alleen een duurdere uitvoering.

http://www.kenwoodworld.com/nl/Producten/

hier kun je allerlei soorten Kenwood bekijken en op kieskeurig.nl kun je ook veel zien en vergelijken.

Ikzelf heb de KM264, die is uitgebreider dan de MX300 en was nog goedkoper ook...
Maar het is echt moeilijk kiezen, dus succes!!

Groetjes, Dorothea.

5

nou het inderdaad moeilijk, maar gelukkig zijn jullie er, en dan kom ik er vast wel uit.

Bedankt !!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

6

Wij (mijn man en ik) zijn ook aan het rondneuzen op internet, naar een "Kennie". En we kwamen deze tegen: http://www.4allclients.nl/?action=4&id=445517
Als het enige verschil met een MX 271 inderdaad alleen de kleur is, is mijn keuze vrij snel gemaakt. ;)
Hoewel ik een roze natuurlijk ook wel heelllllllllllllllllll errug mooi vind. :lol:

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

7

is dat niet die site die van de week bij opgelicht was???

Groetjes, Dorothea.

8 Laatst bewerkt door Keksi (20-03-2009 07:46)

Ik heb woensdag ook gekeken bij 4allclients omdat ze de kennie voor maar 103 euro hebben. Maar google hun naam even. Ze zijn volgens mij idd oplichters zoals Dot al schrijft. Als je spullen bij ze besteld geven ze aan dat ze ze in voorraad hebben. Pas nadat je betaald hebt krijg je een mail dat ze het niet hebben en annuleren ze de order. Maar je hebt dan al betaald en het duurt heel lang voor je je geld terugkrijgt.

9

Ik heb me trouwens vergist, het is bij Radar van afgelopen maandag.
te zien via www.uitzendinggemist.nl

Groetjes, Dorothea.

10

Oeps, sorry voor mijn "tip" dan. :o
Ik heb dat niet gezien, dus ik wist het niet.
Wel blij dat ik het nu hier heb gelezen, dan ga ik dus ook niet daar bestellen.
Thanks!!!

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

11

Ik heb hem gisteren (net voordat ik dit verontrustende bericht las) besteld bij 4allclients.

12

Misschien helpt het als ik zeg dat ik 2 jaar geleden via 4allclients iets heb besteld en ik heel tevreden was? Het pakje (geen mixer :D) kwam in eerste instantie niet aan, maar we kregen toen per direct en zonder moeilijkdoenerij een nieuwe toegestuurd!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

13

koekie schreef:

Ik heb hem gisteren (net voordat ik dit verontrustende bericht las) besteld bij 4allclients.

14

Ik ben daar ook wel benieuwt naar, ben vanmiddag wezen kijken bij de mediamarkt, maar ik weet echt niet meer wat ik moet nemen.... Ik heb nog nooit zp lang over iets getwijvelt...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

15

deze prijs is echt niet gek. Ik heb voor mijn mx275 150,= betaald en heel tevreden draait hij al ruim 2 jaar. De mx 300 is ook heel mooi. hopelijk dus goede berichten volgende week als 4allclients inderdaad zo snel levert als ze beweren

16

Ik heb ze een mailtje gestuurd en gevraagt waar ze zitten en of je ook af kunt halen bij hen, heb nog geen antwoord...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

17

Ik wacht in spanning af. Heb geen orderbevestiging gekregen, maar wel een betaalbevestiging namens een bedrijf dat voor hun het betalingsverkeer regelt. Het bedrag wat ik moest betalen was niet

18

Oei, dat vind ik wel een beetje erg raar, dat je geen bevestiging van je bestelling hebt gehad van ze. Ik heb zelf een tijdje een webshop gehad en in mijn ogen hoort dat standaard wel te gebeuren, mits je een betrouwbare webshop hebt natuurlijk.
Wij zijn van plan om maandag er naartoe te bellen om te vragen of ze ook onder rembours verzenden. Dat kan je niet als betaal-/verzendmethode kiezen op hun site, maar ik ga het toch vragen. Stel dat ze ja zeggen, dan betaal ik wel aan de deur aan de bezorger. Dan maar een beetje meer verzendkosten, maar dan weet ik zeker dat ik niet m'n geld kwijt ben of ontzettend lang moet wachten nadat ik al betaald heb. (zoals ze lieten zien in Radar)
Ik hoop echt dat je 'm snel in huis hebt Koekie!! Ik zal voor je duimen.

19

Jax schreef:

Oei, dat vind ik wel een beetje erg raar, dat je geen bevestiging van je bestelling hebt gehad van ze. Ik heb zelf een tijdje een webshop gehad en in mijn ogen hoort dat standaard wel te gebeuren, mits je een betrouwbare webshop hebt natuurlijk.
Wij zijn van plan om maandag er naartoe te bellen om te vragen of ze ook onder rembours verzenden. Dat kan je niet als betaal-/verzendmethode kiezen op hun site, maar ik ga het toch vragen. Stel dat ze ja zeggen, dan betaal ik wel aan de deur aan de bezorger. Dan maar een beetje meer verzendkosten, maar dan weet ik zeker dat ik niet m'n geld kwijt ben of ontzettend lang moet wachten nadat ik al betaald heb. (zoals ze lieten zien in Radar)
Ik hoop echt dat je 'm snel in huis hebt Koekie!! Ik zal voor je duimen.

Laat je het even weten of ze dat doen? Dan ga ik dat ook proberen...

20

Ik heb net nog even naar die betalingsbevestiging gekeken en het bleek meteen de orderbevestiging te zijn, dus ik was iets te voorbarig met de opmerking dat ik geen orderbevestiging had ontvangen.
Ik kon op de website van 4allclients inloggen op mijn klantpagina en daar zag ik dat de order is verwerkt en ze hebben als verzenddatum 25-03-2009 staan.... dat is dus a.s. woensdag. Dus als alles goed gaat heb ik donderdag mijn eigen "Kennie" in huis!!!!!!!  :-)
Ik zal nog niet te vroeg juichen, eerst zien en dan geloven, maar toch.......het klinkt veelbelovend.

21

koekie schreef:

Ik heb net nog even naar die betalingsbevestiging gekeken en het bleek meteen de orderbevestiging te zijn, dus ik was iets te voorbarig met de opmerking dat ik geen orderbevestiging had ontvangen.
Ik kon op de website van 4allclients inloggen op mijn klantpagina en daar zag ik dat de order is verwerkt en ze hebben als verzenddatum 25-03-2009 staan.... dat is dus a.s. woensdag. Dus als alles goed gaat heb ik donderdag mijn eigen "Kennie" in huis!!!!!!!  :-)
Ik zal nog niet te vroeg juichen, eerst zien en dan geloven, maar toch.......het klinkt veelbelovend.

Okee dan Koekie!!!
Ik ben ook benieuwd! Ik hoop echt dat ie gewoon deze week komt.
Ik heb vanmorgen gebeld, hing 6 minuten in de wacht, tegen

22

Ik had ook een mailtje van ze dat je dus ook niet kan afhalen bij ze... Ik ben voor zeker gegaan en we hebben vanmiddag een kennie bij de mediamarkt gekocht..

23

En wat kost ie bij de mediamarkt? Is dat dan de MX300 of de MX275/271?

24

ik heb de mx271, bij de mediamarkt 219 euro.

25

Humm, net nog even weer opnieuw ingelogd bij 4allclients. nu hebben ze de verzenddatum aangepast naar 26-3-2009. Hoezo 1-3 dagen levertijd?!? :-(
Ik blijf duimen.....

Berichten [ 1 tot 25 van 51 ]

Pagina's 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren