Re: Watermerk
ow ik denk dat je er dan net naast hebt geklikt. Dan pakt ie hem al in het plaatje. Eigenlijk moet je dan even op ongedaan maken klikken en weer opnieuw je letters invoeren
www.facebook.com/TaartvanTirs
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Watermerk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ow ik denk dat je er dan net naast hebt geklikt. Dan pakt ie hem al in het plaatje. Eigenlijk moet je dan even op ongedaan maken klikken en weer opnieuw je letters invoeren
even bovenin bij beeld......letters bewerken, daar kan je (als we het nog steeds over paint hebben ) lettertype en kleur aanpassen (kwam ik achter nadat ik even bij de helpfunctie heb gezocht )
ow echt??? Zo!! Ik doe het altijd weer opnieuw!! hahhaa
dank je lune!!!! ik heb weer wat geleerd!!!
Ow ja, deze heb je ook nog. Mijn websitefotoalbumprogramma plakt er automatisch een watermerk op, dus heb dit niet meer gebruikt.
poohtje.. welk websitefotoalbumprogramma gebruik jij?
Handig programmaatje!!
Ik gebruik VSO Image Resizer
http://www.vso-software.fr/products/image_resizer/
Het voordeel van dit programma is dat je met een paar klikjes je je foto hebt verkleind
(vaak zijn orginelen veel te groot) en meteen ook je watermerk er in kunt plaatsen.
Je creeert een soort van template en je watermerk staat er dan standaard elke keer het zelfde op.. erg handig..
een foto omzetten naar 640x480 en aanbrengen van het watermerk kost me ongeveer 10 seconden per foto..
Thanks, hier ben ik al een tijdje naar op zoek.
ik heb de image resizer net ge
Pooh schreef:Ow ja, deze heb je ook nog. Mijn websitefotoalbumprogramma plakt er automatisch een watermerk op, dus heb dit niet meer gebruikt.
poohtje.. welk websitefotoalbumprogramma gebruik jij?
Las ik dit ff per ongeluk toch nog. Ik gebruik Porta, die plakt er in het album automatisch het watermerk op. Alleen in het album, dus niet op de foto geplakt, dat lijkt maar zo, maar die foto kunnen ze niet zomaar wegkapen.
Image resizer gebruik ik trouwens ook, super progje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Watermerk