Onderwerp: Watermerk
Zojuist gevonden, een gratis programma om een watermerk op je foto's te zetten. Freeware, dus gratis.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Watermerk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zojuist gevonden, een gratis programma om een watermerk op je foto's te zetten. Freeware, dus gratis.
Met welk programma moet je dit verder openen/gebruiken 'vraagt' mijn computer nu ik het op het scherm heb staan.....? :S ?
Neem aan dat je windows hebt? Want bij mij opent ie wel gewoon, als installatie programma.
.zip moet je eerst uitpakken, daar zit dan die .msi (dat installatie programma) in.
Je hebt wel .net framework nodig, maar die hebben veel mensen al en anders kan je hem automatisch downloaden.
p.s. ik gebruik het programma niet hoor, mijn album programma 'watermerkt' vanzelf, maar het is misschien handig voor anderen.
Dat is een superprogrammaatje!!
Hier lukt het helaas niet. .NET zegt dat hij al geïnstalleerd is en het programma zegt dat hij .NET nodig heeft.
Heb het ook al geprobeerd...lukt niet
Volgens manlief werkt het op een apple niet... !
Hier lukt het allemaal wel maar het watermerk is echt klein.
Ik vond dit topic in de lijst en ik heb het programma'tje uitgeprobeerd. En ik dacht, ik haal dit topic weer even naar boven, zodat anderen hem ook weer eens zien.
Je moet hem dus downloaden en uitpakken in zip. Als je gewoon hier en daar klikt daar dat vanzelf.
Als het programma geopend is, kan je je watermerk vormgeven zoals je wilt. Ik heb voor het lettertype verdana gekozen, want die is wat groter dan de rest.
Daarbij is belangrijk, want Jolanda schreef dat hij bij haar heel klein was, dat je lettergrootte 24 of 32 kiest. Is het voorbeeld lijkt dat megagroot, maar als je even een foto van jezelf daarna uitprobeert valt dat wel mee.
Echt het proberen waard hoor!!!
Ik vond dit topic in de lijst en ik heb het programma'tje uitgeprobeerd. En ik dacht, ik haal dit topic weer even naar boven, zodat anderen hem ook weer eens zien.
Je moet hem dus downloaden en uitpakken in zip. Als je gewoon hier en daar klikt daar dat vanzelf.
Als het programma geopend is, kan je je watermerk vormgeven zoals je wilt. Ik heb voor het lettertype verdana gekozen, want die is wat groter dan de rest.
Daarbij is belangrijk, want Jolanda schreef dat hij bij haar heel klein was, dat je lettergrootte 24 of 32 kiest. Is het voorbeeld lijkt dat megagroot, maar als je even een foto van jezelf daarna uitprobeert valt dat wel mee.Echt het proberen waard hoor!!!
Ik had twee weken geleden ook geprobeerd, maar ik vond dat de kwaliteit van mijn foto's heel slecht werd....
ow... daar heb ik nog niet echt naar gekeken. Maar ik maak dan ook foto's met mijn mobiele telefoon, dus die zijn al niet op en top...
ik hou het toch bij photomark......dan hoef ik het watermerk niet precies in het midden te doen als mijn taart ietwat scheef op de foto staat
Ow ja, deze heb je ook nog. Mijn websitefotoalbumprogramma plakt er automatisch een watermerk op, dus heb dit niet meer gebruikt.
bij deze hoeft ie ook niet in het midden hoor, dat kun je veranderen.
Maar lune, jou bevalt photomark beter?? waarvoor dan verder??
ik gebruik paint gaat ook heel gemakkelijk
ow paint... dat ga ik ook uitprobren, daar heb ik namelijk 100 extra lettertypes in staan, dus kan ik helemaal mn eigen stijl maken!
dank je claudia!
ow paint... dat ga ik ook uitprobren, daar heb ik namelijk 100 extra lettertypes in staan, dus kan ik helemaal mn eigen stijl maken!
dank je claudia!
graag gedaan je kan heel veel kanten uit met paint en als het goed is heeft iedereen er 1.
bij deze hoeft ie ook niet in het midden hoor, dat kun je veranderen.
Maar lune, jou bevalt photomark beter?? waarvoor dan verder??
dat heb ik dus niet uit kunnen vinden, alleen links boven, midden, en rechts boven
links midden, midden, rechts midden en linksonder, midden en linksonder. maar je kan dus ook nog wat schuiven met je watermerk?
Bij photomark kan je kleine beetjes schuiven met je watermerk, dus niet gelijk helemaal links of rechts.
Het nadeel bij photomark is alleen dat je een heel klein geel photomarkdingetje in je linkerbovenhoek krijg, maar die photoshoppen we er dan weer uit
hahaha... nee idd je kunt alleen die grote stukken schuiven! Dan had je gelijk lune.
Heb nu een mooi lettertype uitgezocht bij paint. Heb aantal foto's een watermerk gegeven. Heb maar besloten dat ik gewoon vanaf nu dat watermerk gebruik en niet alle foto's van mn site afhaal, watermerk en dan er weer op zet. dat vind ik toch echt te veel gedoe.
Paint is echt super handig!
ga ik ook ff in paint eh......klooien , scheelt toch weer een hoop tijd
wat wel handig is om te weten, want daar heb ik namelijk t langst naar gezocht... hehhehehe.... is dat er links onder die balk met knopjes, 2 aparte blokjes staan. Dan moet je de onderste hebben, want dan wordt je getikte tekst doorzichtig!!!
god god, ik heb gister lang zitten zoeken... he? hoe krijgt claudia hem nou doorzichtig??? Ben ik nou zo stom??? Maar... gevonden dus....
Ik ben ook aan klooien, maar alle letters staan nu onder elkaar
huh? onder elkaar? Is misschien het vlak waar je in typt te smal?
Het vlak was inderdaad te smal... Ik had het breder gemaakt en wil ik weer aanpassingen doen, bv een andere kleur of lettertype, maar het lukt niet..... Als ik er op klikt gebeurt er niks..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Watermerk