Onderwerp: klusversiering
het taartje moet nog gebakken worden..
maar hier 1 van mn eerste pogingen tot boetseren..
heb nog geen gereedschap, heb alles met een schilmesje en coctailprikkertje gedaan...
kom maar op met de tips;)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » klusversiering
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
het taartje moet nog gebakken worden..
maar hier 1 van mn eerste pogingen tot boetseren..
heb nog geen gereedschap, heb alles met een schilmesje en coctailprikkertje gedaan...
kom maar op met de tips;)
Wat ontzettend leuk gedaan en dan ook nog eens met alleen een schilmesje en een cocktailprikker! Ik zie dit helemaal op een taart liggen; super! En inderdaad, weer eens wat anders dan Bob de Bouwer :-)
Zo kan niet wachten tot je alles op een taartje doet, dit ziet er al heel goed uit!
Ziet er heel goed uit hoor! Wordt een leuke taart!
Jij hebt geen bijzonder gereedschap nodig joh...jij kan t zo ook al...
o wat leuk. ga ik onthouden in juli moeten we heel hard klussen in ons nieuwe huis dus een leuk taartje als we de sleutel krijgen
wauw super gedaan!!
Als ik die frisse toet op de foto zie (ben jij dat?) en dan ook nog zie wat je met een schilmesje en coctailprikkertje allemaal doet, dan weet ik zeker dat wij nog heeeel veel van jou gaan horen/zien!!
Leuk hoor!!
Leuk gemaakt hoor! Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de taart! Dat beloofd heel wat!
Super!!!!
Als ik die frisse toet op de foto zie (ben jij dat?) en dan ook nog zie wat je met een schilmesje en coctailprikkertje allemaal doet, dan weet ik zeker dat wij nog heeeel veel van jou gaan horen/zien!!
Leuk hoor!!
hihi, ja dat ben ik
bedankt allemaal! op dit moment staat het taartje in de oven... dus nog even en hij is klaar..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » klusversiering