1

Onderwerp: klusversiering

het taartje moet nog gebakken worden..

maar hier 1 van mn eerste pogingen tot boetseren..

http://i26.photobucket.com/albums/c132/jufmirandaatje/gebak/klusklein.jpg

heb nog geen gereedschap, heb alles met een schilmesje en coctailprikkertje gedaan...

kom maar op met de tips;)

2

Re: klusversiering

Wat ontzettend leuk gedaan en dan ook nog eens met alleen een schilmesje en een cocktailprikker! Ik zie dit helemaal op een taart liggen; super! En inderdaad, weer eens wat anders dan Bob de Bouwer :-)

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

3

wow die zijn leuk, goed gedaan zeg

4

Zo kan niet wachten tot je alles op een taartje doet, dit ziet er al heel goed uit!

5

Ziet er heel goed uit hoor! Wordt een leuke taart!

Mijn website: Presentaart

6

Jij hebt geen bijzonder gereedschap nodig joh...jij kan t zo ook al...

7

o wat leuk. ga ik onthouden in juli moeten we heel hard klussen in ons nieuwe huis dus een leuk taartje als we de sleutel krijgen

8

Heel leuk geboetseerd.

Groetjes, Elly

9

wauw super gedaan!!

Veel liefs Rafaëla

10

Als ik die frisse toet op de foto zie (ben jij dat?) en dan ook nog zie wat je met een schilmesje en coctailprikkertje allemaal doet, dan weet ik zeker dat wij nog heeeel veel van jou gaan horen/zien!!

Leuk hoor!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

11

Leuk gemaakt hoor! Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de taart! Dat beloofd heel wat!

Groetjes Tweety!

12

Super!!!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

13

wauw ! erg leuk gedaan !

14

Annelies schreef:

Als ik die frisse toet op de foto zie (ben jij dat?) en dan ook nog zie wat je met een schilmesje en coctailprikkertje allemaal doet, dan weet ik zeker dat wij nog heeeel veel van jou gaan horen/zien!!

Leuk hoor!!

hihi, ja dat ben ik :o

bedankt allemaal! op dit moment staat het taartje in de oven... dus nog even en hij is klaar..