1 Laatst bewerkt door Sannn (10-03-2009 23:22)

Onderwerp: Mijn eerste (mis) baksel

Nou ik heb vandaag mijn eerste marsepein taartje gemaakt.....Het ging allemaal goed, totdat ik het uitgerolde marsepein over mijn taart wilde doen.......De bovenkant was prachtig strak, ow wat was ik trots.

Maar de zijkanten, zaten vol met scheuren, en kreeg hem gewoon niet mooi strak tegen mijn taart aan. Grrrrr  Ik had gelijk geen zin meer om hem te versieren, dus heb hem na het eten zonder versiersels maar aangesneden..... Tja, ik ben nou eenmaal een perfectionist.

Hij smaakte trouwens verrukkelijk!! Ik heb nog genoeg marsepein over, dus morgen ga ik een nieuwe poging wagen.

Groetjes!

http://i17.photobucket.com/albums/b57/Sannn22569/Mijneerstebaksel.jpg

Groetjes San

2

Re: Mijn eerste (mis) baksel

Nou, dit ziet er helemaal niet uit als een misbaksel hoor en van scheuren is niets te zien.
ik vind hem toch netjes!

groetjes Wendy

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

3

Ik vondt het ook wel netjes gemaakt hoor!
Op naar je volgende creatie!

Groetjes Tweety!

4

Vind het goed uitzien. Ik herken je verhaal wel een beetje hihihi. Heb het ook gehad bijmijn eerste taartje, dus niet afgemaakt. Helaas zijnmijn taarten nog steeds niet super strak, maar ik maak ze tegenwoordig toch maar af,want anders wordt het nooit wat. Oefenen, oefenen oefenen ;)

Veel liefs Rafaëla

5

Jouw taartje ziet er inderdaad verrukkelijk uit! Met wat heb je gevuld?

6

hij ziet er wel lekker uit hoor!

En oefening baart kunst en dat is met taarten zeker waar!!!!

7

'Hey hallo! Wat een leuke berichtjes krijg ik van jullie zeg!! Nu heb ik toch wel spijt dat ik hem niet heb afgemaakt....

Nou ja niks meer aan te doen, heb net mijn laatste punt taart aan een hele blije buurvrouw gegeven...

De vulling was:
Botercreme met banketbakkersroom

Ingredi

Groetjes San

8

Ik gebruik sinds kort een tafelzeiltje. Heb je ook geen vet nodig. En volgende keer toch maar afmaken, dan verdwijnen de meeste oneffenheidjes ook weer.

Groetjes, Elly

9

Hoi Elly,
Ja zo een tafel zijltje heb ik ook vaker als tip voorbij zien waaien. Nou mijn volgende taart bekleden moet nu toch wel een makkie worden he hihi.

Groetjes San

10

Ik vraag me toch af wat er nou mis was aan het baksel :think:

Gewoon snel nog eentje maken en dan wel afmaken hoor!!!! :Y

Ik vind hem d'r heul niet slecht uit zien!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

11

Ik vind m er ook niet slecht uitzien, en gelukkig smaakte die prima. Ik vind je foto collage ook zo leuk, met wel programma doe je dat?

12

Hahaha, Bommeltje!

Vrijdag ga ik een nieuwe taart maken samen met mijn 5 jarig zoontje. Mijn nichtje is afgelopen maandag 21 geworden, en viert het aanstaande zaterdag. Tja een eigen gemaakt taartje mag dan niet ontbreken h

Groetjes San

13

Zo slecht ziet het er toch niet uit? De volgende keer gewoon lekker afmaken hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14 Laatst bewerkt door Petr@ (11-03-2009 20:13)

Niks mis mee hoor! Ziet er prima uit. En de volgende keer gewoon bloemetjes plakken over de scheuren ;)

15

Een heerlijk taartje! En de volgende keer wel versieren hoor!
Ik vind de foto-scrapping ook super mooi!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

16

nou ik vind je eerste taart ook geen misbaksel. Hij is prachtig hoog. En op de foto zie je de scheuren niet!!! Je had er iets overheen kunnen plakken ( uitsteker ) waardoor het misschien was weggewerkt.
Veel plezier bij je volgende taart!!!!!!!

17

Daar is toch niks mee die scheurtjes daar had je toch wat overheen kunnen plakken gekleurde rondjes of zo.

groetjes van Ann

18

Het ziet er iig erg lekker uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.