Onderwerp: Droge biscuit!!!!!!!!!!!
Zou het kunnen.........ik heb door mijn biscuit advocadolikeur gedaan en mee gebakken, dat die daarom zo droog is, hij kruimelde erg fel?????????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Droge biscuit!!!!!!!!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zou het kunnen.........ik heb door mijn biscuit advocadolikeur gedaan en mee gebakken, dat die daarom zo droog is, hij kruimelde erg fel?????????
Niemand ooit een droge biscuit gehad?????????????Zijn jullie gelukkige bakkertjes!!!!!
Nee, eigenlijk heb ik dat nog nooit gehad. Heb ook nog nooit alcohol meegebakken, dus kan ook niet zeggen of het daaraan ligt
je moet niet de alcohol erdoor bakken
je moet de alcohol over de lagen ''soppen''
dus als je je kapsel in plakken hebt gesneden dan moet je het erover heen doen (niet te veel)
Ik denk dat het daar aan moet liggen want dit was ook niet mijn eerste biscuit......maar ik denk door het verdampen van de alcohol dat veel vocht verloren is gegaan...........nu hoopte ik dat misschien nog iemand dat eens geprobeerd had( dus alcohol door de biscuit gemengd) en mij daar iets over kon vertellen!!!!!!!!
Ik denk net als Rob. Niet de alcohol meebakken maar erover sprenkelen.
En de alcohol verdampt toch, dus het voegt ook niets toe.
ik heb ook nog nooit alcohol mee gebakken, maar ook last van droge taarten. Ik haat mijn oven dus het kan daar ook aan liggen. MAar als ik mijn taartjes bak laat ik hem er altijd veel te lang in, want hij blijft altijd beetje soppig als ik erop druk. Maar als ik hem er dan uithaal (nog steeds een beetje soppie) En de volgende dag eten we hem. Dan is hij toch een beetje droog. Moet ik hem dan toch tremperen ook al voelt hij nog een beetje soppig, of kan het liggen aan het bewaren in de koelkast (slagroom vulling)?? Kan iemand mij helpen.
En kan iemand het nog volgen?
lauraXX taarten trempeer je altijd hoe dan ook.
met rum of anderen alcohol dat is verschildend wat jij het lekkerste vind
Dankjewel rob! Ga ik de volgende ker dan eens proberen
lauraXX taarten trempeer je altijd hoe dan ook.
met rum of anderen alcohol dat is verschildend wat jij het lekkerste vind
Rob tempeer je met pure rum of rum met suikerwater???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Droge biscuit!!!!!!!!!!!