1

Onderwerp: volgens recept van lady Sharon

Hoi lieve lezers,

Ik heb vanmiddag het recept van laady Sharon gebruikt voor het kapsel. Wat kwam hij prachting uit de oven, heel mooi hoog, een heerlijk korstje op de bovenkant (waar ik stiekem van kon snoepen, want het wordt toch de onderkant ;-) ) Maar nu wil ik hem gaan vullen en zie ik dus voor het eerst de binnekant, ik vind hem nog al compact eruit zien in vergelijking met het kapsel van de bescuitmix. Mijn vraag dus nu of dit klopt??

Groetjes Nicole

2

Re: volgens recept van lady Sharon

Dit is ook mijn favoriete recept voor kapsel.
Compact? Als het goed is is hij juist lekker luchtig, en smaakt heerlijk.
Wel heb ik soms als ik de eieren niet verwarm, dat het niet echt luchtig gemixt wil worden. Dan blijft hij ook lager en compacter.
Dus nu neem ik geen kamertemperatuur, maar laat die eieren ook nog paar minuten in warm water liggen.
Als hij mooi hoog is geworden, kan ik me haast niet voorstellen dat hij compact is.

Welk recept is dit als ik vragen mag?

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

4

Nou, hij was echt hoog geworden, maar hij zag er aan de binnenkant niet zo luchtig uit als de mix v/d shop. Maar goed, ik heb hem gegeten, de smaak was heerlijk :)

5

annemieke-76 schreef:

Welk recept is dit als ik vragen mag?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=46852

6

Oh, witje ja was me net voor ;)

dank je ;)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl