Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Vraag over taart
Pagina's 1
nooit gedaan en geen idee of het werkt, maar je kan van die cakeballetjes maken van restjes kapsel met botercreme er door heen. plakt lekker maar is nog wel te vormen.
misschien kan je daar rollen van maken en die vervolgens met marsepein bekleden.
of een cake bakken zoals ze gebruiken voor van die rollen (opgerolde cake met room of vruchten vulling) en het daar mee proberen, maar dat is denk ik minder flexibel.
waarschijnlijk is het een kwestie van lang van te voren beginnen met probeersels en oefen taarten
succes!
Heel goed idee van Willemiene!
wat een leukerd! ik zou toch het gewoon van marsefondant maken hoor. Dat is als je het geen weken van tevoren maakt echt nog wel eetbaar. en anders dunne strips snijden van je biscuit en die rollen in het marsefondant
Beetje late reactie, Maar bij de how-to's van Ria staat een Elmo die is opgevuld met rice-crispies oid.
Anders misschien van zelfgemaakte mmf maken? Dat kost niet veel.
Of het lekker is? nee, vast niet, maar wel mooi te vormen.
Ik zou het niet met de kant en klare opgerolde cake maken. Dan krijg je wel heel dikke tentakels. Ik zou ook kiezen voor een dunne reep biscuit, vullen en oprollen, en dan in de fondant rollen/bekleden.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Vraag over taart