Onderwerp: ondankbare ontvanger
Samen met een vriendin van me ben ik het weekend bezig geweest voor haar partner, om twee taarten te maken voor zijn verjaardag. Hij is klusser, en is dus helemaal into gereedschap en vooral Festool.. Nu was dat een beetje veel om allemaal op 1 taart te doen, dus hebben we er twee gemaakt... Die met het gereedschap als eerste.. 
helemaal blij waren we ermee... mooie 28 cm biscuit, in twee lagen gesneden(met mijn nieuwe, GEWELDIGE taartzaag(wat een uitvinding is dat ding)) en gevuld met aangevette slagroom en bokkepootjescreme, overgoten met ganache van melkchocolade, en afgewerkt met de fondant-plaat en hagelmix.
De tweede taart hebben we iets later gedecoreerd, en toen kwam de toekomstige jarige al binnen... Terwijl we nog aan het verzinnen en ontwerpen waren, begon hij te klagen over de prijs, want bij de aldi, bladibla... Ik had de tranen in mijn ogen staan, heb hem een sneer gegeven dat ie niet in de gaten had hoeveel werk erin zat, en dat de kwaliteit wel degelijk verschilde van die taart-gevallen uit de diepvries bij de aldi, en had eigenlijk zin om beide taarten in zijn gezicht te drukken. Goddank draaide hij wat bij, en verontschuldigde zichzelf, maar echt zin om iets uitgebreids te maken op de tweede taart had ik natuurlijk niet meer... Hij is evengoed wel leuk geworden, maar niet geweldig.... Ook verder afgewerkt met zelfde vullingen en decoratiematerialen

Dus ... taarten met een kater.... hoop stiekum dat ie zich er ongelooflijk in verslikt....
foto's zijn niet helemaal duidelijk, dacht er op het laatste moment aan om foto's te maken... dus moest ff snel snel.
In juni ben ik zelf jarig... en ga dan natuurlijk een heeeeeeeeeeerlijke creatie maken.... voor hem haal ik diepvriessoesjes