1

Onderwerp: ondankbare ontvanger

Samen met een vriendin van me ben ik het weekend bezig geweest voor haar partner, om twee taarten te maken voor zijn verjaardag. Hij is klusser, en is dus helemaal into gereedschap en vooral Festool.. Nu was dat een beetje veel om allemaal op 1 taart te doen, dus hebben we er twee gemaakt...  Die met het gereedschap als eerste..
http://i35.photobucket.com/albums/d151/beebiedroom/taarten/taartenlaurens001.jpg

helemaal blij waren we ermee... mooie 28 cm biscuit, in twee lagen gesneden(met mijn nieuwe, GEWELDIGE taartzaag(wat een uitvinding is dat ding)) en gevuld met aangevette slagroom en bokkepootjescreme, overgoten met ganache van melkchocolade, en afgewerkt met de fondant-plaat en hagelmix.

De tweede taart hebben we iets later gedecoreerd, en toen kwam de toekomstige jarige al binnen... Terwijl we nog aan het verzinnen en ontwerpen waren, begon hij te klagen over de prijs, want bij de aldi, bladibla... Ik had de tranen in mijn ogen staan, heb hem een sneer gegeven dat ie niet in de gaten had hoeveel werk erin zat, en dat de kwaliteit wel degelijk verschilde van die taart-gevallen uit de diepvries bij de aldi, en had eigenlijk zin om beide taarten in zijn gezicht te drukken. Goddank draaide hij wat bij, en verontschuldigde zichzelf, maar echt zin om iets uitgebreids te maken op de tweede taart had ik natuurlijk niet meer... Hij is evengoed wel leuk geworden, maar niet geweldig.... Ook verder afgewerkt met zelfde vullingen en decoratiematerialen

http://i35.photobucket.com/albums/d151/beebiedroom/taarten/taartenlaurens002.jpg

Dus ... taarten met een kater.... hoop stiekum dat ie zich er ongelooflijk in verslikt....

foto's zijn niet helemaal duidelijk, dacht er op het laatste moment aan om foto's te maken... dus moest ff snel snel.

2

Re: ondankbare ontvanger

nou ja zeg dat is ook niet leuk. maar ja menasen bezeffen zelden ghoeveel werk erin een taart gaat zitten. ze zijn iig hardstikke leuk geworden en laat je niet gek maken door zo'n vent.

3

Ze zijn prachtig hoor, wat ontzettend jammer dat hij zo on-enthousiast reageerde, pff....

Groetjes, Conny

4

nou ik moet wel zeggen dat ik hem zijn kop wel kon afbijten. Deze 'lieverd'(sarcasme druipt eraf) staat zowiezo al bekend om zijn knieperige gedrag.. maar oei oei oei, als je toch ziel en zaligheid in zo'n creatie legt... en dan zo'n reactie krijgt... grrrommmmmmmmm ik kan er nu nog kwaad om worden!

5

Ja dat kan ik me voorstellen... Ik vind ze iig prachtig !

6

Die man moet vrijgezel blijven.....

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

Ik vind ze ook super!
Jammer dat die man zo moeilijk deed!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

8

Gatverdamme wat een reactie, bah....

Ondanks de reactie zijn de taarten heel leuk geworden. jammer dat je er zo'n kater aan overhoudt.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

9

Zulke reactie's kunnen het maar mooi verzieken h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

erg leuke taarten! Wat een e#kel zeg! Ongelooflijk, lekker laten l#llen die mafketel!

11

Je, das ook niet leuk, maar je taarten zien er heel mooi uit hoor. Laat ze maar praten, ze hebben geen flauw benul hoeveel tijd erin gaat zitten!

12

Jammer van de reactie! Ze zien er wel leuk uit.

13

Jammer van de reactie....
Maar ik vind ze heel erg leuk geworden.....

14

Ach mannen,die van mij heeft ook altijd comentaar en je kan het echt niet vergelijken met de aldi!
Ze zien er erg leuk uit!

15

Wat vond je vriendin van zijn reactie?? Het was toch haar vriend?

Ik had de tweede geloof ik helemaal niet meer gemaakt, of met een sarcastische tekst erop. Ze zijn heel mooi.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

16

nou we hadden hem eigenlijk willen  'plagen' met een 18+ grapje, maar dat hebben we toen ook maar helemaal laten varen. tis dat de taarten natuurlijk ook representatief moeten zijn voor mij(wil toch hier en daar nog wel een opdrachtje)dus heb hem karig gemaakt, maar toch toonbaar.

Vriendin zat er bij en heeft hem ook een uitbrander gegeven, ze zag dat ik met tranen in mijn ogen zat.....  Ik weet in elk geval dat ie voortaan maar lekker zijn aldi-taart moet halen, IK maak in elk geval nooooooooit meer een taart voor hem!

17

Leuke creaties!

Groetjes Tweety!

18

Aldi taart de rest van z'n leven en geen taarten meer van jou, wat een flapdrol zeg!!! Vindt ze ook leuk geworden hoor!

mama alweer taartje maken??? Ja schat, mama gaat weer een taartje maken :)

19

Nou ja zeg wat een mafketel!Ik kan me goed voorstellen dat je die taart in zijn gezicht wilde gooien.
Ik vind ze echt wel leuk!

20

mamavelise schreef:

Aldi taart de rest van z'n leven en geen taarten meer van jou, wat een flapdrol zeg!!! Vindt ze ook leuk geworden hoor!

hihhihi, dat vind ik wel een heel goede :P In juni ben ik zelf jarig... en ga dan natuurlijk een heeeeeeeeeeerlijke creatie maken.... voor hem haal ik diepvriessoesjes :P is toch net zo lekker whahahahaha

21

Ik had op de tweede taart EIKEL gezet....... En de eerste mee naar huis genomen.
Ik vind ze leuk geworden!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

22

oh my god dat zeg je toch niet!
ze zijn leuk maar wat een asociaal persoon zeg

23

Nou dat is ook niet leuk zeg!
Ik vind ze mooi gemaakt:thumb:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

24

Jee dat is niet echt leuk zeg. Ben je zo druk voor zo iemand. Maar je taarten zijn heel leuk.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

wat een leuke taarten zeg!!!

En ik zou alsnog een diepvriestaart halen bij de Aldi en die in z`n gezicht drukken, da`s namelijk zonde van jouw mooie taarten en harde werk :Y