Re: Chique stapel...toch...?
onwijs mooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Chique stapel...toch...?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel chique en prachtige kleuren!
Heel mooi!!
Heel mooi.
Heeeeeeeeel mooi zeg!!!!!!!!!!
een magnefieke taart en heel chique ja, mooie kleur, strik roosjes en print!
Prachtige taart; wat een mooie zachte kleur! Ik vind je rozen trouwens ook geweldig!
Hoe heb je dat mooie ornament gemaakt? Is dat een uitsteker of heb je zelf een mal gemaakt?
Dat zijn een soort stempel uitstekers die heb ik gedeeltelijk gebruikt (kan ze niet in de webshop vinden)verder zelf uitgesneden en de sugargun gebruikt.
Prachtige stapel, erg stijlvol!
MirandaI. schreef:Prachtige taart; wat een mooie zachte kleur! Ik vind je rozen trouwens ook geweldig!
Hoe heb je dat mooie ornament gemaakt? Is dat een uitsteker of heb je zelf een mal gemaakt?Dat zijn een soort stempel uitstekers die heb ik gedeeltelijk gebruikt (kan ze niet in de webshop vinden)verder zelf uitgesneden en de sugargun gebruikt.
Ik kan ze dus ook niet vinden in de webshop en vroeg me al af waar je zoiets kunt kopen.....
Misschien moet ik toch maar zelf gaan uitsnijden, hihi
Gevonden!!
Dit zijn ze
http://www.taartendecoratie.nl/product_ … 24f5824c87
Gevonden!!
Dit zijn ze
Oh echt?! Ik had deze al eens gezien, maar niet gedacht dat je daarmee zulke ornamenten kan maken!
Dank je! Ik ga ze binnenkort bestellen!
Nou ik vandaag dus gehoord of de taart lekker was ........hij was heerlijk ........zei ze.
De slagroom was nog luchtig en de hazelnoot merenque was ook nog knapperig dus goed in de smaak gevallen...voor herhaling vatbaar dus!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Chique stapel...toch...?