Re: De rest van de 6 ......deze week.
Geweldig mooie taarten, ook de gebruikte kleuren zijn erg mooi.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De rest van de 6 ......deze week.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig mooie taarten, ook de gebruikte kleuren zijn erg mooi.
woorden overbodig
Helemaal te gek Lique...toppie gedaan
PRACHTIGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!
Die kastelen geweldig zeg!!!!
Die zijn dus gemaakt met die Wilon set toch???? zijn dat dan mallen of plastic???hoe gaat dat dan.....??? Ik zit te denken om het aan te schaffen vandaar mijn vraag....
Dat zijn inderdaad plastic torens met al steen structuur erin een beetje. Je kunt ze zo gebruiken (dat heb ik gedaan) of nog bekleden.
En deze zet je dan met icing vast op je onderbord en taart.
conny4u schreef:PRACHTIGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!
Die zijn dus gemaakt met die Wilon set toch???? zijn dat dan mallen of plastic???hoe gaat dat dan.....??? Ik zit te denken om het aan te schaffen vandaar mijn vraag....Dat zijn inderdaad plastic torens met al steen structuur erin een beetje. Je kunt ze zo gebruiken (dat heb ik gedaan) of nog bekleden.
En deze zet je dan met icing vast op je onderbord en taart.
Okay... dus je geeft ze dus mee in bruikleen?? neem ik aan of kun je ze bekleden ..laten drogen en dan het plastic eruit????
WAUW Lique....jij zult vast geen roze meer kunnen zien
Heel mooi hoor
Zo dit is echt supermooi, als ik dit nog eens zou kunnen maken!!
Wauw...ik ben echt zooooo jaloers. Kon ik dit maar, zucht. Echt heel erg mooi gemaakt! En dan ook nog zoveel...poeh h
Ik ben er ook helemaal van onder de indruk......wat een pracht taarten hebben jullie gemaakt, schitterend !!!!!
Wow wat een prachtige taarten!!
WOUW ...
Daar zijn bijna geen woorden voor.
Ik kan me voorstellen dat het nachtwerk is geworden
Hoi Angelique,
Als ik zulke prachtige taarten zie als die van jou, zou ik ook best nog eens 1 willen worden ;-D (Helaas komt de grote 40 eraan voor mij!)
Wat een roze droomtaarten! Wat een mooi uitsteekrandje heb je bij je 2e lagere kasteeltaart gebruikt, is dat een uitsteker van de webshop?
Groetjes uit Haarlem,
Nicole
Wow dat is toch niet normaal meer!!! ik heb geloof ik ook nog nooit zoiets moois gezien!!
Hoeveel uur werk gaat er wel niet in zo'n taart zitten??
Ben daar ook wel erg benieuwd naar..
Groetjes Miriam.
Ze zijn prachtig, Angelique. Waar heb je dat kroontje van gemaakt op de cc's van Hello Kitty? Die is wel heel erg leuk...
Wow, wat ben je druk geweest zeg! Echt schitterende taarten allemaal!
Wauwie erg mooi.
zozo angelique dat zijn prachtige taarten zeg! Heel erg mooi en strak gedaan toppie
wauw wat een mooie taarten, maar het kaasteeltje is toch wel mijn favo.
Hoe krijg je die torentjes dan zo voor elkaar?
Knubje schreef:conny4u schreef:PRACHTIGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!
Die zijn dus gemaakt met die Wilon set toch???? zijn dat dan mallen of plastic???hoe gaat dat dan.....??? Ik zit te denken om het aan te schaffen vandaar mijn vraag....Dat zijn inderdaad plastic torens met al steen structuur erin een beetje. Je kunt ze zo gebruiken (dat heb ik gedaan) of nog bekleden.
En deze zet je dan met icing vast op je onderbord en taart.Okay... dus je geeft ze dus mee in bruikleen?? neem ik aan of kun je ze bekleden ..laten drogen en dan het plastic eruit????
Ja ik vraag gewoon de aanschafprijs als borg en als de toren ongeschonden terug komen dan krijgt de klant het geld retour.
Je kunt ze ook bekleden met fondant. En dan later de fondant er weer afplukken. Tenminste dat hoop ik toch dat ik de weer schoon krijg Het zal wel flink uitharden maar ga ze dan gewoon laten weken in water denk ik. Ik moet ze nog terug krijgen dus heb nog geen ervaring hoe ik ze schoon krijg haha.
Hoi Angelique,
Als ik zulke prachtige taarten zie als die van jou, zou ik ook best nog eens 1 willen worden ;-D (Helaas komt de grote 40 eraan voor mij!)
Wat een roze droomtaarten! Wat een mooi uitsteekrandje heb je bij je 2e lagere kasteeltaart gebruikt, is dat een uitsteker van de webshop?
Groetjes uit Haarlem,
Nicole
Het is inderdaad een uitsteekrandje die ik bij de hebshop heb gekocht. Het is deze serie. http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=220
Ik heb flink wat tylose in de fondant gemengt dan uitgestoken en 2 daagjes plat laten drogen. Dan zijn de goed stevig waardoor ze rechtop blijven staan.
Wow dat is toch niet normaal meer!!! ik heb geloof ik ook nog nooit zoiets moois gezien!!
Hoeveel uur werk gaat er wel niet in zo'n taart zitten??
Ben daar ook wel erg benieuwd naar..Groetjes Miriam.
Het voorwerk is het meeste werk. De torens versieren, de daken bekleden, ramen versieren enz.
Als de taarten bekleed zijn dan gaat het allemaal wel redelijk vlot.
Taarten stapelen, randjes om taarten spuiten, torens erom heen vastzetten met icing, daken erop raampjes erin prikken en klaar is kees. Wel uit laten harden die icing voordat je gaat vervoeren of verplaatsen.
Ze zijn prachtig, Angelique. Waar heb je dat kroontje van gemaakt op de cc's van Hello Kitty? Die is wel heel erg leuk...
Het kroontje is een mold. Net zo eentje als van first impression maar dan een witte. Mischien van Karen Davies??
Deze heb ik overgekocht van PetravH, weet niet waar je hem in een webshop kunt kopen maar hoorde van een vriendin dat ze hem via ebay heeft gevonden en ook gekocht.
Ze zijn erg leuk en erg roze
SUPER,SUPER en nog eens SUPER!!!!!!!!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De rest van de 6 ......deze week.