Onderwerp: De rest van de 6 ......deze week.
Vervolg van dit topic. http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=48548
1 kasteel. Deze wilden de opdrachtgevers zoals op de doos van de wilton castle set staat maar dan in roze. Vindt hem erg mooi geworden en de klant liet me weten dat ze nog nooit zoiets moois had gezien Ben gelijk een paar centimeter gegroeid hihi.
Gevuld met: 30 cm met chocolademousse en chocolade stukjes. De 20 cm is gevuld met zwitserse room en mandarijntjes
Dan een kasteel ook weer in roze tinten. Ze zouden zelf poppetjes erop zetten van doornroosje,belle ,sneeuwitje enz.
30 cm vierkant gevuld met chocolademousse en choladestukjes. En de ronde 20 cm is gevuld met kersenbavarois.
Dan een Hello Kitty stapeltaart. Poppetje is door klant zelf aangeleverd. Deze wilden ze er graag op hebben zodat Layla nog een aandenken had aan deze dag.
30 cm gevuld met aardbeienbavarois.
25 cm gevuld met banketbakkersroom en vruchten.
20 cm gevuld met advocaatcreme.
Ook wilden ze er graag nog 15 cc's erbij in dezelfde stijl.
De klanten kwamen aanzetten met voorbeeldfoto's dus het kan best zijn dat jullie een taart van jezelf herkennen Ik herkende er wel eentje. Op het laatste moment ( na wat speurwerk) kwam ik er achter dat die dus van Charissa23 is. Hoop niet dat je het niet erg vind dat ik geen toestemming heb gevraagd. Bedankt in ieder geval!
Heb er in ieder geval een heeeeel klein beetje een andere draai aangegeven.