1 Laatst bewerkt door Miss Pebble (03-03-2009 23:09)

Onderwerp: Proeverij bruidstaart maal 4

Hi Ladies en enkele heer,

Ik ben de afgelopen weken zo ontzettend druk geweest dat ik echt niet heb bijgehouden wat er allemaal geplaatst is. Heb net even gekeken en wat hebben jullie allemaal weer schitterende dingen gemaakt! Mijn complimenten!!

Gelukkig kon ik nog wel tijd maken voor een proeverij voor vier aanstaande bruidsparen. Die zijn dus zondag allemaal geweest, steeds een stel, om van alles te proeven en samen met mij een ontwerp te maken.
Zo zag het er allemaal uit (heb in de stress niet van alles close-upfoto's gemaakt...:

http://i42.tinypic.com/2s0iqyq.jpg

http://i40.tinypic.com/jhyfyd.jpg

1A bolletje, marsepein, witte fondant, datum en paisley in felroze
vanillecake met aardbeienkwarktaartyoghurttoetje van Mona en verse aardbeien, afgesmeerd met wittechoco/aardbeipastabotercreme
http://i39.tinypic.com/73i1xi.jpg

1B bolletje, marsepein, witte fondant (had later drie felroze echte rozen erop)
vanillecake met citroenkwarktaartyoghurttoetje van Mona en lemoncurd, afgesmeerd met citroenbotercreme

2A rond, roze fondant
vanillebiscuit met amandelspijs, appelcompote en kaneelroom, afgesmeerd met botercreme met kaneellikeur

2B rond, lila fondant met witte paisleys
chocobiscuit met slagroombavarois met stukjes stroopwafel, dulce de leche en slagroombavarois, afgesmeerd met botercreme met dulce de leche.

3A vierkant, champagnekleurig fondant met bruine strik
vanillebiscuit met twee maal champagneroom, afgesmeerd met vanillebotercreme
http://i40.tinypic.com/15eg5yx.jpg

3B vierkant, bruin en champagnekleur fondant in marmereffect
chococake met slagroombavarois en kersenvlaaivulling, afgesmeerd met botercreme met kirsch

4A bolletje, electric green fondant, bruidspaartje
chocobiscuit met bodem van knapperige hazelnootchocolade, baileysroom en cappuccinoroom, afgesmeerd met botercreme met baileys
http://i41.tinypic.com/j0y4wo.jpg

4B bolletje, bruin fondant, datum+naam en gekleurde bolletjes
chocobiscuit met laagje gesmolten aftereights en twee lagen aftereightroom, afgesmeerd met chocobotercreme
http://i39.tinypic.com/mlegh.jpg

Vond het zooooo ontzettend gaaf om te doen! En guess what.... heb allevier de opdrachten binnengehaald (42, 120, 35+120 en 40 personen), plus 's avonds nog een extra toen ik de restjes meenam naar een partijtje bij vrienden! Plus een toezegging voor een geboortetaart voor het eerste kindje van een van de bruidsparen. Beetje voorbarig, maar ik ga haar er natuurlijk wel aan houden!!
Was nadien compleet afgebrand (nu nog eigenlijk) maar ik heb genoten! Misschien toch iets serieus beginnen?

Groetjes maar weer!!
Zal proberen de overvloed aan creaties weer bij te gaan houden...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

2

Re: Proeverij bruidstaart maal 4

Jeeeeeeeeeeetje Petra, wat een werk zeg! Hoe lang heb je daar wel niet over gedaan?!? Mijn complimenten hoor! En die opdrachten die je hebt binnengehaald: ook niet mis! Gefeliciteerd! Succes met het maken van de bruidstaarten; ben benieuwd hoor! :thumb:
Misschien toch maar serieus beginnen........ :)

Groetjes, Miranda

3

Wat gaaf, wat gaaf dat je allevier de opdrachten gekregen hebt, super zeg ! het ziet er ook geweldig uit !

Groetjes, Conny

Zohoooo wat een werk zeg, ziet er echt schitterend uit echt tot in de puntjes verzorgd! heel knap allemaal succes met de verdere voorbereindingen en we zien vast de eindresultaten wel langs komen!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

Wat leuk zeg, ook leuk dat je grote taarten neer hebt kunnen zetten in plaats van alleen hele kleintjes.
Heb je de bruidsparen steeds laten proeven en dan de rest laten staan voor het volgende paar of had je steeds nieuwe taarten?

6

Leuk zeg! Wat een werk heb je gehad... Fijn dat je alle opdrachten binnen hebt!

7

Ziet er geweldig uit.  Ben ook benieuwd hoe je het met de taarten hebt gedaan. Alle stellen tegelijk laten komen?

8

Wauw! Proficiat, wat goed zeg!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

9

Ziet er keurig verzorgd uit en ze zullen vast ook erg lekker zijn

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

10

wauw, terrecht dat je alle opdrachten hebt! ziet er toppie uit!!
gefeliciteerd!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

11

Dat ziet er super uit!!

Wel een goed idee eigenlijk om iedereen op 1 dag te laten komen, ben je er "even" heel erg druk mee, maar je bent wel gelijk klaar.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Dat ziet er echt super uit en wat een werk !!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

13

Wendy artc131 schreef:

Wat leuk zeg, ook leuk dat je grote taarten neer hebt kunnen zetten in plaats van alleen hele kleintjes.
Heb je de bruidsparen steeds laten proeven en dan de rest laten staan voor het volgende paar of had je steeds nieuwe taarten?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Maar wat superleuk dat je alle opdrachten hebt gekregen. En terecht hoor, het ziet er echt super uit! Daar mag je trots op zijn!

14

Ga jij inderdaad maar serieus beginnen!! Wat geweldig. Heb sinds heel kort een eigen website en wat jij kan kan ik nog lang niet!! Veel succes met alle opdrachten!!

Groetjes Sabine
www.dikketaart.nl

15

Wow, gefeliciteerd!!!! W

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

16

van harte gefeliciteerd met zulke opdrachten!!! Lijkt me erg spannend allemaal!!

gr bianc

groeten, Bianca
TAART in huis

17

Wat een werk! In elk geval niet voor niets... gefeliciteerd met je opdrachten.
Die bruine met strik vind ik z

18

Wauw! Jij hebt wel uitgepakt!

19

Jeetje wat een dag! Snap dat je helemaal afgebrand was! Wat leuk dat je ze ook allemaal hebt binnengehaald!

20

Dat ziet er echt fantastisch uit zo en wat een mooie taartjes!

Zo wat een dag. Het ziet er allemaal erg mooi uit. Gefeliciteerd met de opdrachten!!

22

Wauw wat een mooie presentatie zo. Kan me goed voorstellen dat de bruidsparen in spe daar van onder de indruk waren. Gefeliciteerd met het binnenhalen van de opdrachten.

Groetjes Elise

23

Gefeliciteerd met de super opdrachten, slim om ze allemaal in

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

24

Gefeliciteerd met alle aankomende opdrachten!!! ziet er allemaal spik en span uit hoor!!!

mijn baksels vind je op www.cupcakesandpie.hyves.nl

25

Sanneke schreef:
Wendy artc131 schreef:

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Maar wat superleuk dat je alle opdrachten hebt gekregen. En terecht hoor, het ziet er echt super uit! Daar mag je trots op zijn!

Volgens mij had zij 2 taartjes per bruidspaar... kijk naar de nummers.. 1A 1B 2A 2B....

Echt heel leuk voor je... de proeftaartjes zien er echt heel erg mooi uit.