Onderwerp: Proeverij bruidstaart maal 4
Hi Ladies en enkele heer,
Ik ben de afgelopen weken zo ontzettend druk geweest dat ik echt niet heb bijgehouden wat er allemaal geplaatst is. Heb net even gekeken en wat hebben jullie allemaal weer schitterende dingen gemaakt! Mijn complimenten!!
Gelukkig kon ik nog wel tijd maken voor een proeverij voor vier aanstaande bruidsparen. Die zijn dus zondag allemaal geweest, steeds een stel, om van alles te proeven en samen met mij een ontwerp te maken.
Zo zag het er allemaal uit (heb in de stress niet van alles close-upfoto's gemaakt...:

1A bolletje, marsepein, witte fondant, datum en paisley in felroze
vanillecake met aardbeienkwarktaartyoghurttoetje van Mona en verse aardbeien, afgesmeerd met wittechoco/aardbeipastabotercreme
1B bolletje, marsepein, witte fondant (had later drie felroze echte rozen erop)
vanillecake met citroenkwarktaartyoghurttoetje van Mona en lemoncurd, afgesmeerd met citroenbotercreme
2A rond, roze fondant
vanillebiscuit met amandelspijs, appelcompote en kaneelroom, afgesmeerd met botercreme met kaneellikeur
2B rond, lila fondant met witte paisleys
chocobiscuit met slagroombavarois met stukjes stroopwafel, dulce de leche en slagroombavarois, afgesmeerd met botercreme met dulce de leche.
3A vierkant, champagnekleurig fondant met bruine strik
vanillebiscuit met twee maal champagneroom, afgesmeerd met vanillebotercreme
3B vierkant, bruin en champagnekleur fondant in marmereffect
chococake met slagroombavarois en kersenvlaaivulling, afgesmeerd met botercreme met kirsch
4A bolletje, electric green fondant, bruidspaartje
chocobiscuit met bodem van knapperige hazelnootchocolade, baileysroom en cappuccinoroom, afgesmeerd met botercreme met baileys
4B bolletje, bruin fondant, datum+naam en gekleurde bolletjes
chocobiscuit met laagje gesmolten aftereights en twee lagen aftereightroom, afgesmeerd met chocobotercreme
Vond het zooooo ontzettend gaaf om te doen! En guess what.... heb allevier de opdrachten binnengehaald (42, 120, 35+120 en 40 personen), plus 's avonds nog een extra toen ik de restjes meenam naar een partijtje bij vrienden! Plus een toezegging voor een geboortetaart voor het eerste kindje van een van de bruidsparen. Beetje voorbarig, maar ik ga haar er natuurlijk wel aan houden!!
Was nadien compleet afgebrand (nu nog eigenlijk) maar ik heb genoten! Misschien toch iets serieus beginnen?
Groetjes maar weer!!
Zal proberen de overvloed aan creaties weer bij te gaan houden...