1

Onderwerp: Sinds een paar dagen aan het neuzen hier...

Dus dan zal ik mij maar eens voorstellen!

Mijn naam is Sonja ik woon in geleen in t zuiden van het land (Limburg) en ben 21 jaar. In juni 22.
Ik bak altijd al graag maar meestal even snel snel maar wel veel uitproberen. Zo gebruik ik ook wel eens van die kant en klare mixen voor wel uitgebreide of bijzondere dingen.
Een jaar of 2 geleden begon ik te klooien met kleurstoffen en glazuurtjes hier en daar. en nog van alles. Zo ook zelf taart/vlaaibodems maken.
En taarten heb ik ook al heel wat gemaakt. Zelfs carnnavalstaarten. Maar dit was altijd gewoon met cakedeeg maar dan wat luchtiger en slagroom/banketbakkersroom en glazuur.

Nu werd ik ineens verliefd op het uitgebreide taarten maken met decoraties als marsepein/fondant etc. doordat mijn zus aankwam met een workshop en sites kijken. Toen zag ik allemaal leuke dingen. Ik weet nu al dat ik de boobs ga make voor me vriend zn verjaardag. Helaas is die pas in oktober jarig.

Workshop willen we zowiezo doen! alleen het  meeste is best ver weg voor ons, zo'n 60 km ofzo. dus dat moeten we nog even uitzoeken

Maar goed zo een lang verhaal nu ga ik weer verder neuzen op t forum!

(ik heb vandaag al gepuzzeld met marsepein maar vond dit niet zo prettig en mooi werken.... zie t fototopic)

2

Re: Sinds een paar dagen aan het neuzen hier...

Hoi Sonja, welkom op dit erg verslavende forum :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Welkom enne workshops zijn ook bij ons in de buurt. Do in maastricht, in Beek in het suikerattelier en geloof dat er nog een paar zijn!

Veel liefs Rafaëla

5

Welkom op het meest verslavende forum....:lol:

Succes en veel bakplezier...;)

6

Welkom *)

7

Welkom op dit gezellige, leerzame en zeer verslavende forum!

Mocht je interesse hebben...ik geef ook workshops en woon niet zo gek ver bij je vandaan ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8 Laatst bewerkt door Sonjaatje (03-03-2009 15:14)

dankjulliewel allemaal!

VOor het hartelijk welkom en alle tips! :D

Mijn zus (anja) is al met jou aan het mailen geweest voor een workshop ;) Want je werkt samen met die winkeltjes in Beek en Brunssum he?

9

Yep...dat klopt...maar ik schaam me diep dat ik de naam van je zus niet gelijk herkende :O Heb de laatste tijd veel aanvragen binnen gekregen en die van je zus staat er inderdaad ook tussen :D Laat me maar weten wanneer jullie graag willen komen ;)

10

is prima ;)

Ik probeer nog vrij te gaan krijgen voor 20 maart (me moeder is 22 maart jarig dus wel zo handig :P) en anders gaan we misschien voor 3 april

11

De workshop van 20 maart zit nu vol...heb gisteren een aanvraag hiervoor gehad en de dames hebben deze gelijk bevestigd...heb nog wel plek op 3 april en op 7 april ;)

12

Oh ja...en donderdag 9 april heb ik ook nog plek :)

13

Welkom :-)