Onderwerp: Sinds een paar dagen aan het neuzen hier...
Dus dan zal ik mij maar eens voorstellen!
Mijn naam is Sonja ik woon in geleen in t zuiden van het land (Limburg) en ben 21 jaar. In juni 22.
Ik bak altijd al graag maar meestal even snel snel maar wel veel uitproberen. Zo gebruik ik ook wel eens van die kant en klare mixen voor wel uitgebreide of bijzondere dingen.
Een jaar of 2 geleden begon ik te klooien met kleurstoffen en glazuurtjes hier en daar. en nog van alles. Zo ook zelf taart/vlaaibodems maken.
En taarten heb ik ook al heel wat gemaakt. Zelfs carnnavalstaarten. Maar dit was altijd gewoon met cakedeeg maar dan wat luchtiger en slagroom/banketbakkersroom en glazuur.
Nu werd ik ineens verliefd op het uitgebreide taarten maken met decoraties als marsepein/fondant etc. doordat mijn zus aankwam met een workshop en sites kijken. Toen zag ik allemaal leuke dingen. Ik weet nu al dat ik de boobs ga make voor me vriend zn verjaardag. Helaas is die pas in oktober jarig.
Workshop willen we zowiezo doen! alleen het meeste is best ver weg voor ons, zo'n 60 km ofzo. dus dat moeten we nog even uitzoeken
Maar goed zo een lang verhaal nu ga ik weer verder neuzen op t forum!
(ik heb vandaag al gepuzzeld met marsepein maar vond dit niet zo prettig en mooi werken.... zie t fototopic)