Onderwerp: Alweer een vraag over invriezen....
Ik ben nu al 1,5 uur berichten aan het lezen over invriezen. Dan denk ik eindelijk te lezen dat je een taart volledig bekleed in kan vriezen. Maar dan lees ik weer dat je hem op een speciale manier moet ontdooien?????
Ook las ik toen weer in een ander bericht dat als er botercreme tussen zit, dat je dan niet kan invriezen. Maar ik heb bijna overal botercreme tussen :-(. Is dit echt zo??
Het is namelijk zo dat mijn broer gaat verloven en hij vroeg of ik voor het feestje een taartje wil maken. Nu dacht ik aan een kussentaartje met 2 ringen erop. (leuk idee, moet alleen nog wel even erachter komen hoe ik dat ga doen )
Maar ik ga dus een midweekje naar centerparcs en kom dan vrijdagmiddag terug en die vrijdagavond is het feest. Nou, jullie begrijpen denk ik al, als ik een complete volksverhuizing met man en 3 kids heb dat ik dan niet nog effies een taartje in elkaar flans. Dus mijn idee was om hem van te voren te maken en in te vriezen. Maar ja, inplaats een duidelijk antwoord gevonden te hebben is mijn twijfel alleen maar toegenomen.
Ik hoop dat jullie mij wat duidelijkheid kunnen geven.
Groetjes, Nicole (dit is trouwens de eerste x dat ik iets schrijf, hihi....heb wel al een heleboel van jullie gelezen)