1

Onderwerp: stencil-koekjes

Ik kon het niet langer laten en heb hele mooie "stencils" gekocht. Een middagje knutselen met Douwina en onze meiden hadden het volgende resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GNOFLSYH.jpg

2

Re: stencil-koekjes

erg mooi gedaan..met wat voor stencils doe je dat??? en is het nu ingekleurd of marsepein???

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

wauw! heel leuk en mooi gedaan!

4

Gaaaaaf!!!! Die techniek heb ik in Birmingham inderdaad gedemonstreerd gezien....Ik vond het er nog best lastig uitzien :S Vond je het meevallen?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Jozien schreef:

Gaaaaaf!!!! Die techniek heb ik in Birmingham inderdaad gedemonstreerd gezien....Ik vond het er nog best lastig uitzien :S Vond je het meevallen?

Groetjes, Jozien.

de eerste koekjes werden inderdaad niet zo mooi, maar gaandeweg ging het steeds beter!

6

wow, wat een werk (lijkt me tenminste)

7

Wat mooi!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Mooi!

heb je ze getamponeerd of zijn de gekleurde stukjes uit marsepein gesneden?

Je hart fluitsert, luister goed!

9

Zeer mooi..............

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Irma schreef:

Mooi!

met royal icing gedaan

11

Mooi!!

Groetjes Janny

12

Erg mooi!

13

Wow erg mooi zeg!

Groetjes Tweety!

14

Prachtig.

Groetjes, Elly

15

heel gaaf, maar vooral ook heel mooi gelukt. ik ben als de dood dat het zou gaan schuiven of dat de helft er onder terecht zou komen

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

theeleut schreef:
Irma schreef:

Mooi!

met royal icing gedaan

Moooi!! Hoe gaat het dan in zijn werk?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

17 Laatst bewerkt door deanera (26-02-2009 09:25)

super gaaf , werkt het niet het zelfde als die kaartenpasta op kaarten met die brassstencils?

dat is pasta kleuren ( in dit geval dan icing kleuren)dan stencil op je marsepein of fondant en dan het stencil vullen met de icing, met schrapper overtollige icing eraf halen en voorzichtig de stencil omhoog halen ......of zit ik verkeerd tedenken nu ??

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

18

deanera schreef:

super gaaf , werkt het niet het zelfde als die kaartenpasta op kaarten met die brassstencils?

dat is pasta kleuren ( in dit geval dan icing kleuren)dan stencil op je marsepein of fondant en dan het stencil vullen met de icing, met schrapper overtollige icing eraf halen en voorzichtig de stencil omhoog halen ......of zit ik verkeerd tedenken nu ??

precies!

19

Wauw wat gaaf gedaan!! Dat staat super chique bij de thee (of koffie natuurlijk)!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

20

Dit is wel echt een heel erg leuk idee.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

21

Heel mooi resultaat! Wil ik toch ook eens gaan proberen, zeker als ik zie wat een mooi eindresultaat je er mee krijgt!

"Begin de dag met een dansje..."

22

zo wat mooi!

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

23

Ik vind ze onwijs gaaf, maar lijkt me echt een rotwerkje, niets voor mij denk ik ;)

Mijn website: Presentaart