Onderwerp: stencil-koekjes
Ik kon het niet langer laten en heb hele mooie "stencils" gekocht. Een middagje knutselen met Douwina en onze meiden hadden het volgende resultaat:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » stencil-koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kon het niet langer laten en heb hele mooie "stencils" gekocht. Een middagje knutselen met Douwina en onze meiden hadden het volgende resultaat:
erg mooi gedaan..met wat voor stencils doe je dat??? en is het nu ingekleurd of marsepein???
Gaaaaaf!!!! Die techniek heb ik in Birmingham inderdaad gedemonstreerd gezien....Ik vond het er nog best lastig uitzien
Vond je het meevallen?
Groetjes, Jozien.
de eerste koekjes werden inderdaad niet zo mooi, maar gaandeweg ging het steeds beter!
Wat mooi!!
Mooi!
heb je ze getamponeerd of zijn de gekleurde stukjes uit marsepein gesneden?
Mooi!
met royal icing gedaan
heel gaaf, maar vooral ook heel mooi gelukt. ik ben als de dood dat het zou gaan schuiven of dat de helft er onder terecht zou komen
Irma schreef:Mooi!
met royal icing gedaan
Moooi!! Hoe gaat het dan in zijn werk?
super gaaf , werkt het niet het zelfde als die kaartenpasta op kaarten met die brassstencils?
dat is pasta kleuren ( in dit geval dan icing kleuren)dan stencil op je marsepein of fondant en dan het stencil vullen met de icing, met schrapper overtollige icing eraf halen en voorzichtig de stencil omhoog halen ......of zit ik verkeerd tedenken nu ??
super gaaf , werkt het niet het zelfde als die kaartenpasta op kaarten met die brassstencils?
dat is pasta kleuren ( in dit geval dan icing kleuren)dan stencil op je marsepein of fondant en dan het stencil vullen met de icing, met schrapper overtollige icing eraf halen en voorzichtig de stencil omhoog halen ......of zit ik verkeerd tedenken nu ??
precies!
Wauw wat gaaf gedaan!! Dat staat super chique bij de thee (of koffie natuurlijk)!
Dit is wel echt een heel erg leuk idee.
Heel mooi resultaat! Wil ik toch ook eens gaan proberen, zeker als ik zie wat een mooi eindresultaat je er mee krijgt!
zo wat mooi!
Ik vind ze onwijs gaaf, maar lijkt me echt een rotwerkje, niets voor mij denk ik
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » stencil-koekjes