Re: Mijn taarten op een rijtje
Echt heel erg leuk allemaal! Ik vond de eerste al mooi, maar die laatste stapel, ben er verliefd op! Ik sla m meteen op bij mn favorieten!
*)
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn taarten op een rijtje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Echt heel erg leuk allemaal! Ik vond de eerste al mooi, maar die laatste stapel, ben er verliefd op! Ik sla m meteen op bij mn favorieten!
*)
Prachtig, wat een schitterende taarten maak jij ! Die eerste Barbie is zo netjes, zo af, zo mooi, heel erg knap !
Wauw, wat ontzettend leuk om zulke positieve reacties te lezen. Ik ben er zo blij mee. Ik heb namelijk echt het gevoel dat ik helemaal m'n ding gevonden heb. Alles valt samen op een of andere manier, het klopt. Ik wil er ook zeker m'n werk van gaan maken, lekker workshops geven en taarten maken, het lijkt me een droomleven
Maar eerst nog maar flink wat ervaring opdoen, h
Wow zeg!! Je maakt al heel erg mooie taarten voor nog maar pas bezig te zijn!! Ze zien en stuk voor stuk heel netjes en mooi afgewerkt uit!! En knap dat je al zo'n moeilijke dingen klaarkrijgt, zoals bv het tennisnet!!! Petje af hoor! Talent 
Dat tennisnet was wel een crime hoor om te maken. Maar het resultaat was precies wat ik wilde dus dat maakt dan niet meer uit 
Nou... dit soort eerste keren, daar dromen we van!
Zeker zo'n eerste Barbie! Wauwie! Met een dubbele rok en al die randjes en kantjes! Jeetje!
Een verzameling om trots op te zijn!
groetjes Sas
Ik vind ze echt allemaal prachtig! Wat heb je dat onwijs goed gedaan zeg, zeker als je bedenkt dat je nog maar zo kort bezig bent! Je hebt talent! En blijf vooral al je taarten posten.
Progressie... jemig, je bent vanaf het begin een natuurtalent. Wat een strakke taarten.
Die laatste stapel vind ik heel mooi !!
Jeetje wat een mooie taarten!! Ik heb in januari mijn eerste taartje gemaakt, maar die zien er nog lang niet zo mooi uit als die van jouw 
Nou... super!
Heel mooi!!
Super gemaakt, hoor!!
Jij hebt al een mooie verzameling! Ze zien er allemaal toppie uit!
Wauwie!
Talentje hoor!
Je taarten zijn prachtig, netjes afgewerkt, en ja, die laatste...super!
(Ik moest wel even denken hoor...je opa is 60 geworden en jij hebt al 2 kindjes die naar de basisschool gaan. Jonge mamma?)
weet je zeker dat je pas een paar maanden bezig bent?? Vind ze wel helemaal top hoor 
Wauwie!
Talentje hoor!
Je taarten zijn prachtig, netjes afgewerkt, en ja, die laatste...super!(Ik moest wel even denken hoor...je opa is 60 geworden en jij hebt al 2 kindjes die naar de basisschool gaan. Jonge mamma?)
Hihihihi, nee, het is niet mijn opa, maar mijn schoonvader, de opa van mijn jongens dus
, 'k snap de verwarring maar helaas ben ik niet z
Mooi gedaan!!! Ga zo door 
Allemaal mooi maar de laatste is erg leuk!
Jemig... terecht dat je hoop veren in je kont krijgt.. ze zijn stuk voor stuk prachtig!! Je hebt talent!! Knap hoor.. en december begonnen...(december 2005???stiekum hahaha!)
knap.. kei knap!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn taarten op een rijtje