26

Re: Mijn taarten op een rijtje

Echt heel erg leuk allemaal! Ik vond de eerste al mooi, maar die laatste stapel, ben er verliefd op! Ik sla m meteen op bij mn favorieten!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

daar zitten hele mooie bij

Groetjes Miranda

28

Prachtig, wat een schitterende taarten maak jij ! Die eerste Barbie is zo netjes, zo af, zo mooi, heel erg knap !

Groetjes, Conny

29

Wauw, wat ontzettend leuk om zulke positieve reacties te lezen. Ik ben er zo blij mee. Ik heb namelijk echt het gevoel dat ik helemaal m'n ding gevonden heb. Alles valt samen op een of andere manier, het klopt. Ik wil er ook zeker m'n werk van gaan maken, lekker workshops geven en taarten maken, het lijkt me een droomleven ;)

Maar eerst nog maar flink wat ervaring opdoen, h

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!

30

Wat een geweldige taarten!!

Groetjes Janny

31

Wow zeg!! Je maakt al heel erg mooie taarten voor nog maar pas bezig te zijn!! Ze zien en stuk voor stuk heel netjes en mooi afgewerkt uit!! En knap dat je al zo'n moeilijke dingen klaarkrijgt, zoals bv het tennisnet!!! Petje af hoor! Talent :D

32

Dat tennisnet was wel een crime hoor om te maken. Maar het resultaat was precies wat ik wilde dus dat maakt dan niet meer uit ;)

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!

33

Nou... dit soort eerste keren, daar dromen we van!
Zeker zo'n eerste Barbie! Wauwie! Met een dubbele rok en al die randjes en kantjes! Jeetje!
Een verzameling om trots op te zijn!

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

34

Ik vind ze echt allemaal prachtig! Wat heb je dat onwijs goed gedaan zeg, zeker als je bedenkt dat je nog maar zo kort bezig bent! Je hebt talent! En blijf vooral al je taarten posten.

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

35

Progressie... jemig, je bent vanaf het begin een natuurtalent. Wat een strakke taarten.
Die laatste stapel vind ik heel mooi !!

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.

36

Jeetje wat een mooie taarten!! Ik heb in januari mijn eerste taartje gemaakt, maar die zien er nog lang niet zo mooi uit als die van jouw :thumb:

Veel liefs Rafaëla

37

Nou... super!

38

Heel mooi!!

39

Super gemaakt, hoor!!

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

40

Jij hebt al een mooie verzameling! Ze zien er allemaal toppie uit!

Je hart fluitsert, luister goed!

41

Wauwie!
Talentje hoor!
Je taarten zijn prachtig, netjes afgewerkt, en ja, die laatste...super!

(Ik moest wel even denken hoor...je opa is 60 geworden en jij hebt al 2 kindjes die naar de basisschool gaan. Jonge mamma?)

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

42

weet je zeker dat je pas een paar maanden bezig bent?? Vind ze wel helemaal top hoor ;)

Groeten Nathasja
Nee hoor dokter, ik ben niet ziek... ik ben gegrepen door het "Taartvirus"

43

clau schreef:

Wauwie!
Talentje hoor!
Je taarten zijn prachtig, netjes afgewerkt, en ja, die laatste...super!

(Ik moest wel even denken hoor...je opa is 60 geworden en jij hebt al 2 kindjes die naar de basisschool gaan. Jonge mamma?)

Hihihihi, nee, het is niet mijn opa, maar mijn schoonvader, de opa van mijn jongens dus :lol:, 'k snap de verwarring maar helaas ben ik niet z

44

Mooi gedaan!!! Ga zo door :lol:

45

Allemaal mooi maar de laatste is erg leuk!

Jemig... terecht dat je hoop veren in je kont krijgt.. ze zijn stuk voor stuk prachtig!! Je hebt talent!! Knap hoor.. en december begonnen...(december 2005???stiekum hahaha!)
knap.. kei knap!!

Bijna waar ik zijn moet....