1

Onderwerp: Zeg het met chocolade....

Voor mijn chocolade-minnende valentijn/hubbie: een chocobom! Biscuit, gevuld met choco-mousse en toblerone-mousse. Afgesmeerd met choco-botercreme.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6D7FJ6ZL.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BYPJS66K.jpg

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

2

Re: Zeg het met chocolade....

Prachtig, zou ik hier het recept van mogen, wil ik al heel lang maken.

3

Je hebt blijkbaar een hoop te zeggen. Leuk, en erg lekker.

4 Laatst bewerkt door miranda16 (14-02-2009 10:10)

het is echt een chocobom  :| .. Lekkeer !!!!!
wat ik me wel even af zat te vragen.
hoe ga je die in punten snijden ?? je kunt toch niet door die kitkats doorkomen ??

(weer even een praktisch vraagje van mij hoor :O hihi)

5

oooh mijn mannetje wil deze ook wel eten , maar hij is op "dieet" en eet geen chips en chocolade meer de laatste weken. Ik vind de taart toch nog steeds leuk om te zien. Mooi gedaan!

6

miranda16 schreef:

het is echt een chocobom  :| .. Lekkeer !!!!!
wat ik me wel even af zat te vragen.
hoe ga je die in punten snijden ?? je kunt toch niet door die kitkats doorkomen ??

(weer even een praktisch vraagje van mij hoor :O hihi)

Ja...nou...dat is voor mij dus ook nog even een vraag. We hebben hem nog niet aangesneden. De Kitkat-partjes zijn gewoon los naast elkaar geplaatst, dus zolang je maar t

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

7

monique53 schreef:

Je hebt blijkbaar een hoop te zeggen. Leuk, en erg lekker.

Ja....dit is ik hou van jou in 100.000 calorie

8

Sophia schreef:

Prachtig, zou ik hier het recept van mogen, wil ik al heel lang maken.

Echt waar? Wil jij het recept van mij? Jippie....dit is pas mijn tweede taart en iemand wil het recept van mij!! :lol:
O.k., hier komt ie dan: Ik heb een gewone biscuit gemaakt, gebakken in een steelpan, zodat ie wat kleiner en hoger werd. Je kunt ook chocolade-biscuit maken, maar dat vond zelfs ik een beetje t

9 Laatst bewerkt door Lies (14-02-2009 11:20)

Heel leuk!! Maar wat een chocobom :D Bedankt voor de beschrijving, ik ga het ook een keertje uitproberen.

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

10

Altijd goed zo'n lekker chocobom!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl