Onderwerp: Zeg het met chocolade....
Voor mijn chocolade-minnende valentijn/hubbie: een chocobom! Biscuit, gevuld met choco-mousse en toblerone-mousse. Afgesmeerd met choco-botercreme.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zeg het met chocolade....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn chocolade-minnende valentijn/hubbie: een chocobom! Biscuit, gevuld met choco-mousse en toblerone-mousse. Afgesmeerd met choco-botercreme.

Prachtig, zou ik hier het recept van mogen, wil ik al heel lang maken.
Je hebt blijkbaar een hoop te zeggen. Leuk, en erg lekker.
het is echt een chocobom
.. Lekkeer !!!!!
wat ik me wel even af zat te vragen.
hoe ga je die in punten snijden ?? je kunt toch niet door die kitkats doorkomen ??
(weer even een praktisch vraagje van mij hoor
hihi)
oooh mijn mannetje wil deze ook wel eten , maar hij is op "dieet" en eet geen chips en chocolade meer de laatste weken. Ik vind de taart toch nog steeds leuk om te zien. Mooi gedaan!
het is echt een chocobom
.. Lekkeer !!!!!
wat ik me wel even af zat te vragen.
hoe ga je die in punten snijden ?? je kunt toch niet door die kitkats doorkomen ??(weer even een praktisch vraagje van mij hoor
hihi)
Ja...nou...dat is voor mij dus ook nog even een vraag. We hebben hem nog niet aangesneden. De Kitkat-partjes zijn gewoon los naast elkaar geplaatst, dus zolang je maar t
Je hebt blijkbaar een hoop te zeggen. Leuk, en erg lekker.
Ja....dit is ik hou van jou in 100.000 calorie
Prachtig, zou ik hier het recept van mogen, wil ik al heel lang maken.
Echt waar? Wil jij het recept van mij? Jippie....dit is pas mijn tweede taart en iemand wil het recept van mij!! 
O.k., hier komt ie dan: Ik heb een gewone biscuit gemaakt, gebakken in een steelpan, zodat ie wat kleiner en hoger werd. Je kunt ook chocolade-biscuit maken, maar dat vond zelfs ik een beetje t
Heel leuk!! Maar wat een chocobom
Bedankt voor de beschrijving, ik ga het ook een keertje uitproberen.
Altijd goed zo'n lekker chocobom!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zeg het met chocolade....