Onderwerp: eindelijk mn shoe cutter en PWC's kunnen gebruiken!!!!
Ik vond het zoooo leuk om dit te maken!! Ik wil echt vaker van die leuke meiden taarten!
www.facebook.com/TaartvanTirs
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindelijk mn shoe cutter en PWC's kunnen gebruiken!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vond het zoooo leuk om dit te maken!! Ik wil echt vaker van die leuke meiden taarten!
Heel erg leuk!! Je schoen is heel mooi!
Mooi! De naam is ook mooi gedaan
Mooie stapel.
Erg gaaf meid!
Prachtig!
Mooi!
Je ziet toch wel het verschil tussen een schoentje gemaakt met zo'n cutter en die ik vorige maand met uitgeknipte stukjes papier gemaakt heb
Moet ik w
heel mooi gemaakt...de jem cutter is een echt uitkomst!!
Mooi!
Je ziet toch wel het verschil tussen een schoentje gemaakt met zo'n cutter en die ik vorige maand met uitgeknipte stukjes papier gemaakt heb
Moet ik wgroetjes Tirza
www.facebook.com/TaartvanTirs
Hij is super, kan niet wachten tot ik aan mijn schoentjes, tasjes dummie kan gaan werken.
Mooie letters!! Ook JEM?
Ooow hij is gaaaf!
Hij is super, kan niet wachten tot ik aan mijn schoentjes, tasjes dummie kan gaan werken.
Mooie letters!! Ook JEM?
yup jem!!!
Heel leuk zeg!!!
prachtig gedaan
Hele mooie taart.
Waar heb je de jurk, shirt en rok uitsteker vandaan?
De tas weet ik is te koop bij Bien (staat al op mijn zeer lange verlanglijst), maar nu de de rest? Ik heb vorige week ruim 100 uitstekers van JEM gekocht in Engeland. Ook de schoen. Moet het ooit nog een keer gaan uitproberen.
Super! Die schoen is ontzettend goed gelukt!
Ja dat is het zeker,je heb er een mooie stapel van gemaakt Triza met een mooi schoentje.
hij is echt gaaaaffff!!!
Hele leuke taart zeg en wat een mooie kleuren!!
wat een mooie taart, ik vind vooral de rand van de onderste taart heel erg leuk!
Hele mooie taart!!! En waar heb je zo goed leren werken met de PWC's???
Het is een plaatje Tirza!!
[quote=MamaCorn
Hele mooie taart.
Waar heb je de jurk, shirt en rok uitsteker vandaan?
De tas weet ik is te koop bij Bien (staat al op mijn zeer lange verlanglijst), maar nu de de rest? Ik heb vorige week ruim 100 uitstekers van JEM gekocht in Engeland. Ook de schoen. Moet het ooit nog een keer gaan uitproberen.
die kleding stukken op de onderste taart zijn Patchworkcutters, te koop in de webshop. Bien heeft geen PWcutters te koop hoor
deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2249
en deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2264
Leuke stapel!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindelijk mn shoe cutter en PWC's kunnen gebruiken!!!!