1

Onderwerp: Bakvorm Vierkante Taart

hallo ik heb een vraagje ik wil een vierkante taart maken maar ik kan nergens vierkante bakblikken vinden kan iemand helpen hoe ik dat moet doen alvast bedankt jali

2

Re: Bakvorm Vierkante Taart

Ik heb je vraag even een eigen topic gegeven, want het topic waarin je had gepost ging over iets heel anders.

Als je echt nergens een vierkante bakvorm kunt vinden, kun je ook een ronde bakken en daar een vierkant van snijden. Maar je kunt ook in bijv. een braadslede of een vierkante ovenschaal bakken.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Vierkante bakblikken zijn inderdaad eigenlijk alleen bij taartenshops te koop.
Als je hiernaast bij de webshop klikt kun je er genoeg vinden.
Ook zijn er van die verstelbare bakringen, volgens mij ook vierkant maar dat weet ik niet meer zeker waar je die kunt krijgen. Vast wel iemand anders hier op het forum ;)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

in de webshop bij de bakblikken heb je vierkante of bij een kookwinkel in de buurt misschien. en anders zoeken in je "gewone" keukenbenodigdheden of buren raadplegen

5

ik heb mijn vierkante bakvorm bij een toko gekocht, toen ik net begon met taarten bakken... ik ben er erg tevreden over :)

6

ik zag er

taart taart en nog eens.....taart!

7

Ik heb er een gekocht bij de Action.

Groetjes, Elly

8

Elly67 schreef:

Wanneer heb je die gekocht bij Action? Zijn ze nog te krijgen?

Ik heb ook een vierkant blik gezien bij de Xenos, low-budget en dat zie en voel je er ook aan af. Maar wel vierkant.

10

ik heb een bakblik van de xenos, een prima blik!!
heb ook een verstelbare bakrand gekocht en daar ben ik helemaal weg van. ik heb nu veel maten in huis die weinig bergruimte kosten. en het zijn zowel vierkante als rechthoekige vormen. misschien is het het overwegen waard.

11

ik heb 2 bakvormen gekocht bij het kookpunt in rotterdam. een  vierkante en een rechthoekige. allebei zijn het nog springvormen ook dus hoef nooit bakpapier te gebruiken. Zelfs 5 jaar garantie op de bakvorm want hij is snij krasvast. Het kostte wat maar dan heb je ook wat he

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

12

Keksi schreef:
Elly67 schreef:

Wanneer heb je die gekocht bij Action? Zijn ze nog te krijgen?

Een maand of drie geleden denk ik. Geen idee of ze er nog zijn.

Groetjes, Elly

13

Ik heb 2 vierkanten gekregen. Volgens mij komt er

Groetjes, Sylvia

14

Vierkant blikken kun je ook kopen bij de Bijenkorf. Heb ik er zelf vorige week een prachtig hoog exemplaar vandaan, 26 x 26 voor 10,95 E.

Succes

groetjes
Marjolein

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.

15

Ik heb er eentje gekocht in Kampen, ze hebben ook een webshop, hoe ze heten weet ik niet meer maar als je zoekt op bakbenodigdheden in Kampen vind je ze.

Met zo'n verstelbare moet je wel een rechte bakplaat hebben, maar mij bevalt hij heel goed, heb er al grote en kleine taarten mee gebakken, vierkant en rechthoek.

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

16

hallo iedereen harstikke bedankt voor de tips heb ze gevonden dank jullie wel en ik ga aan de slag

groetjes jali

17

Bakvisje schreef:

Vierkant blikken kun je ook kopen bij de Bijenkorf. Heb ik er zelf vorige week een prachtig hoog exemplaar vandaan, 26 x 26 voor 10,95 E.

Ik heb vorige week een vierkante gekocht bij de V&D. Hij is 23x23cm en kostte

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!