Onderwerp: golden syrup, is dat hetzelfde als...
.. gewone pannenkoekenstroop van Gilze bv?
Dit was de enige die ik bij AH zag staan.
Ik heb het nodig voor een koekjesrecept.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » golden syrup, is dat hetzelfde als...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.. gewone pannenkoekenstroop van Gilze bv?
Dit was de enige die ik bij AH zag staan.
Ik heb het nodig voor een koekjesrecept.
Nee, pannenkoekenstroop is donkere stroop en golden syrup is blanke (gelige) stroop.
is dat wel te koop dan hier in NL? Heb nooit blanke stroop gezien of moet je speciale winkels hebben??
Ik heb wel gelezen dat je golden syrup (soms) kunt vervangen door gewone suikerstroop van van Gilze, maar dat het wel ff net anders smaakt.
is dat wel te koop dan hier in NL? Heb nooit blanke stroop gezien of moet je speciale winkels hebben??
Bij de Vomar kocht ik het, Lyle`s Golden Syrup heet het. Ze hebben het ook vaak bij een Toko of Chinese winkel.
ik dacht dat Jumbo het ook in het assortiment heeft (hier dan toch, bij de bakspullen als ik me niet vergis)
Ze hebben het wel bij planet cake, daar heb ik het gekocht.
Maar als het voor het koekjesrecept van Lindy smith gaat (waar ik de golden syrup voor gekocht heb) dan vraag ik me nog af wat CASTER SUGAR is.
caster sugar is eigenlijk kristal suiker maar dan fijner. Het is te vervangen door basterdsuiker maar ik zag laatst bij de supermarkt fijne kristalsuiker staan. Dat zou vergelijkbaar kunnen zijn.
ik dacht dat Jumbo het ook in het assortiment heeft (hier dan toch, bij de bakspullen als ik me niet vergis)
Oke bedankt, hier maar eens een jumbo opzoeken.
Maar als het voor het koekjesrecept van Lindy smith gaat (waar ik de golden syrup voor gekocht heb) dan vraag ik me nog af wat CASTER SUGAR is.
Ja daar wilde ik het ook voor hebben.
Caster sugar is dacht ik bastardsuiker....
Maar nu er over nadenk, voor het recept van PP gebruik ik idd fijne kristalsuiker.
Hmm zou het nou veel uitmaken??
De verhoudingen qua suiker zijn ook anders in de recepten, misschien ook door de suiker. Ik gok maar wat.
Vorige week stond het bij de Action heb het gelijk gekocht.
Ik heb het gisteren nog bij de Xenos gezien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » golden syrup, is dat hetzelfde als...