1 Laatst bewerkt door Carmen San Diego (05-01-2009 21:34)

Onderwerp: Play.com / taartboeken

Voor het geval het nog niet bij iedereen bekend is: via play.com kun je ook een aantal leuke taartdecoratieboeken bestellen. Ze verzenden zonder verzendkosten. Meestal duurt het ongeveer een week voor je iets binnen hebt (ze verzenden vanaf de Kanaaleilanden). Ook hebben ze sinds kort net als Bol tweedehandsboeken, dat kan soms erg veel geld schelen. Tot nu toe niets dan goede ervaringen met Play, ook wanneer er iets zoek raakt (destijds met de aanslagen in London lag de post overhoop - ik denk dat mijn pakketjes toen ook gescand zijn op de aanwezigheid van explosieven ;)). Het enige 'nadeel' is dat je een creditcard nodig hebt om te bestellen. (Nou ja, het enige echte nadeel is eigenlijk dat ze zo goedkoop zijn dat je je arm koopt =P).

Even een overzichtje van mogelijk interessante boeken:
http://images.play.com/bc/1002465m.jpg
Pretty Party Cakes - Peggy Porschen E13,99

http://images.play.com/bc/3247994m.jpg
Romantic Cakes - Peggy Porschen vanaf E14,67 tot E20,49

http://images.play.com/bc/3532976m.jpg
Cupcake Magic - Kate Shirazi E8,49

* The international school of sugarcraft Bk 1 Beginner - Nicholas Lodge & Janice Murfitt E13,99
* The international school of sugarcraft Bk 2 Advanced - Nicholas Lodge & Janice Murfitt E13,99
* Sugarcraft Flowers - Claire Webb E13,99
* Celebrate with a Cake - Lindy Smith vanaf E11,26 tot E13,99
* Cakes to inspire and desire - Lindy Smith vanaf E13,82 - E16,49

http://images.play.com/bc/3351400m.jpg
Cake Decorating Step by Step - Angela Nilsen & Sarah Maxwell E6,99

De laatste twee boeken heb ik zelf. Die laatste is wel prettig voor beginners, staat veel info in over de materialen, duidelijke uitleg, recepten, enzovoorts. Het boek van Lindy Smith vind ik even wat minder, omdat het allemaal wat moeilijker te maken is en je hebt meer materialen nodig. Ze maakt ook veel gebruik van ijzerdraad en kralen en ik vind dat soort dingen niet thuishoren op een taart - het is geen bloemstuk...

2

Re: Play.com / taartboeken

Bedankt voor de tip. Heb meteen 2 boeken besteld. Vind het alleen jammer dat ze niet het gunstige pond tarief van dit moment rekenen. Boek was stuk duurder in Euro!!
Maarja, was nog steeds voordelig en geen verzendkosten (dat zullen ze dan wel in het ongunstig valuta verschil hebben berekend ;) )

Nu maar hopen dat de boeken er snel zijn!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Kadohke schreef:

Bedankt voor de tip. Heb meteen 2 boeken besteld. Vind het alleen jammer dat ze niet het gunstige pond tarief van dit moment rekenen. Boek was stuk duurder in Euro!!
Maarja, was nog steeds voordelig en geen verzendkosten (dat zullen ze dan wel in het ongunstig valuta verschil hebben berekend ;) )

Je kan ook bij bookdepository bestellen. Die hebben ook gratis verzenden en lage prijzen. Die zijn nu met de lage pond nog iets voordeliger zelfs!

Mijn website: Presentaart

4

mascha schreef:
Kadohke schreef:

Je kan ook bij bookdepository bestellen. Die hebben ook gratis verzenden en lage prijzen. Die zijn nu met de lage pond nog iets voordeliger zelfs!

grrrrr.....shhhhhhh :shhh: Ik wil het niet horen :nooo :S

5

Tja, als het boek voor een mooie tweedehandsprijs aangeboden wordt bij Play kan dat nog eens heel veel schelen. Bookdepository kende ik niet, maar ik denk dat ik er idd nog weleens zal gaan kijken ;)

6

Nou heb gisteren de bestelling binnengekregen.....

BEN SUPER BLIJ MET (eindelijk) HOE VERSIER IK EEN KOEKJE!!!!

7

heb inmiddels een aantal boeken binnen via thebookdepository en dat lijstej daar scheelde met Nl alleen al

8

ik heb inmiddels ook aantal boeken binnen via thebookdepositor.

en vind het een prima service :)

9

Oww geweldig!! Haha ik bestel daar heel vaak games enzo omdat die er ook redelijk goedkoop zijn, maar het is nooit in me opgekomen dat ze ook dit soort boeken hebben. Met mijn volgende bestelling komen er dus ook een aantal van die boeken mee!

10

Ben een beginneling, kan iemand mij titels van interessante boeken voor beginners bezorgen??

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes

Myriam (taartverslaafd sinds kort :-)  )

Groetjes, Myriam

11

Jammeke schreef:

Ben een beginneling, kan iemand mij titels van interessante boeken voor beginners bezorgen??

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes

Myriam (taartverslaafd sinds kort :-)  )

ik hoop dat je engels kunt lezen :D

hier kun je in de boeken kijken van Debbie Brown 
http://www.debbiebrownscakes.co.uk/books.htm

- Debbie Bronwn  -  50 Easy party Cakes
- Mich Turner       -   Fantastic party cakes

Als bij youtube fondant intoets, daar vind je heel veel informatie en filmpjes op.
Zo heb ik het meeste geleerd hoe je taarten en bloemen enz kunt maken :)

12

ik keek even naar die spelletjes op play.com voor de wii. Ze zijn wel heel goedkoop, klopt dat wel, zijn het wel echte spellen?

hee nu je het zegt!

engeland zit in dezelfde regio als NL toch? Amerikaanse spellen kan je bijv niet afspelen. Zal wel te maken hebben met de gunstige pond.
Eens kijken of ze iets leuks hebben, goed idee!

14

birgitta schreef:

Lezen wel, alles verstaan dat zullen we moeten afwachten :-))

Alvast bedankt!  Weet ik weer waar naartoe te surfen :lol:

Groetjes
Myriam

PS dit forum is echt wel verslavend :-)

Groetjes, Myriam

15

Jammeke schreef:
birgitta schreef:

Lezen wel, alles verstaan dat zullen we moeten afwachten :-))

Alvast bedankt!  Weet ik weer waar naartoe te surfen :lol:

Groetjes
Myriam

PS dit forum is echt wel verslavend :-)

Heb ik geen last van O-)  :lol:

16

Janneke schreef:

ik keek even naar die spelletjes op play.com voor de wii. Ze zijn wel heel goedkoop, klopt dat wel, zijn het wel echte spellen?

Ja, en ook qua Regio zit je gewoon goed. Ook DVD's zijn daar een stuk goedkoper, maar uiteraard wel zonder ondertiteling.

17

wat een leuke sites! Alleen op dit moment hebben ze het boek wat ik graag wil niet.. (al is dat misschien wel beter voor mijn bankrekening ;) )

Schatertheater en meer: www.kletskoek.eu