Onderwerp: Eerste echte Bruidstaart
Voor mijn nichtjes schoonzusje mocht ik de bruidstaart maken, had de beginnerscursus net afgerond. Durfde het eerst niet aan, je wilt niet iemand teleurstellen met een lelijke taart. Toen hebben ze een foto gemaild van een taart uit een Wilton jaarboek en volgens mij kon ik die wel maken. Eerst een proeftaart gemaakt en die vonden ze erg mooi en dorsten het dus met mij aan!! Zelf hebben ze de standaard, topper en koetsje aangeleverd. Ja en smaken verschillen (gelukkig maar). Ik heb het precies zo gemaakt als ze dat wilden.
Soms lees ik hier wel eens dat de baksters er hun eigen draai aan willen geven.
Ikzelf vind dat dat niet hoort want als je een trouwjurk hebt uitgezocht en je komt hem ophalen en de naaister heeft er een extra strik op gestikt omdat zij dat mooier vindt ben je ook niet blij!!
Hier het proeftaartje:

Was natuurlijk wel zenuwachtig en daardoor de eerste taart vergeten de dusten met white satin (wat ik wel met het proeftaartje had gedaan) en heb de andere taarten toen ook maar niet gedust.

Ook had ik er een snijtaart bij gemaakt van 26cm omdat ze de bovenste wilde invriezen en ze voor 80 personen taart nodig hadden.
Bedankt voor het kijken.