1

Onderwerp: Eerste echte Bruidstaart

Voor mijn nichtjes schoonzusje mocht ik de bruidstaart maken, had de beginnerscursus net afgerond. Durfde het eerst niet aan, je wilt niet iemand teleurstellen met een lelijke taart. Toen hebben ze een foto gemaild van een taart uit een Wilton jaarboek en volgens mij kon ik die wel maken. Eerst een proeftaart gemaakt en die vonden ze erg mooi en dorsten het dus met mij aan!! Zelf hebben ze de standaard, topper en koetsje aangeleverd. Ja en smaken verschillen (gelukkig maar). Ik heb het precies zo gemaakt als ze dat wilden.
Soms lees ik hier wel eens dat de baksters er hun eigen draai aan willen geven.
Ikzelf vind dat dat niet hoort want als je een trouwjurk hebt uitgezocht en je komt hem ophalen en de naaister heeft er een extra strik op gestikt omdat zij dat mooier vindt ben je ook niet blij!!

Hier het proeftaartje:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3LYTCCNN.jpg

Was natuurlijk wel zenuwachtig en daardoor de eerste taart vergeten de dusten met white satin (wat ik wel met het proeftaartje had gedaan) en heb de andere taarten toen ook maar niet gedust.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PXJPW4LZ.jpg

Ook had ik er een snijtaart bij gemaakt van 26cm omdat ze de bovenste wilde invriezen en ze voor 80 personen taart nodig hadden.

Bedankt voor het kijken.

Groetjes Willy

2

Re: Eerste echte Bruidstaart

Smaken verschillen...maar dat neemt niet weg dat je er een mooie bruidstaart van hebt gemaakt...dus die zenuwen zijn nergens voor nodig geweest!!!! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

WOW....wat apart zeg!

Vind het er erg mooi uitzien, eenvoudig maar toch chique!

Ik vind hem prachtig! Die topper is ook niet mijn smaak.

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

5

Gelukkig verschillen smaken ja:Y
Ik vind jou bruidstaart echt heel erg mooi. Heel mooi zo'n trapje van taart naar taart:thumb:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

6

Wow, wat een taart, geweldig.

7

Ziet er poepiesjiek uit en heel mooi gemaakt!

8

Mooi zeg!

Groetje,
Toetje

9

Goed gedaan hoor!

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

10

Wat een supermooie bruidstaart!!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

11

Mooie taart

Wacht niet op het leven, het leven wacht op jou
Groetjes van anita

12

Super mooie taart!

Zou je even kunnen laten weten welk vormpje je gebruikt hebt voor de bloempjes? Kan je het kopen in de webshop? 
Ik zou graag een aantal uitstekers kopen, maar kan niet kiezen welke. En deze bloempjes zijn echt heel mooi!

groetjes,
eva

13

ik vind dat je hem heel mooi hebt gemaakt.
over het eigen draai aan een taart willen geven? ik heb er geen probleem mee om iets na te maken (mits het binnen mijn kunnen ligt). maar ik zeg er altijd wel bij dat ik niet kan garanderen dat hij ook helemaal exact hetzelfde wordt, maar wel zeker bij benadering. het is natuurlijk altijd handwerk en als er eens een keertje iets een beetje mis gaat, kan het zijn dat er een strik, bloem of iets anders extra op komt om een lelijk plekje weg te werken bijvoorbeeld. natuurlijk wordt dat dan wel in dezelfde stijl als de taart uitgekozen.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

14

Dat heb je heel erg mooi gedaan!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

EvaB schreef:

Super mooie taart!

Zou je even kunnen laten weten welk vormpje je gebruikt hebt voor de bloempjes? Kan je het kopen in de webshop? 
Ik zou graag een aantal uitstekers kopen, maar kan niet kiezen welke. En deze bloempjes zijn echt heel mooi!

groetjes,
eva

Deze set verkrijgbaar in de hebshop

http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … =4&y=5

Groetjes Willy

16

prachtig :thumb:

17

heel erg mooi!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

18

Nou Vengerovje, dat belooft wat voor de toekomst!!
De taarten zijn heel mooi gemaakt en het is echt een schitterend plaatje. Ik had zelf niet zoveel kitsch hoeven hebben voor mijn bruiloft, maar ik vind dit soort taarten wel heel leuk om te maken. Handig dat ze de attributen zelf aanleverden, want die zijn niet te betalen!!

En wat de eigen draai betreft: bij de

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

19

Goed gemaakt!
ZIet er erg mooi uit

20

Heel erg mooi.

21

Die is toch helemaal super geworden, erg mooi!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

22

Mooie taarten heb je gemaakt!

Groetjes Barbara

23

mooi gedaan hoor!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

24

Dat heb je heel mooi gedaan. In de toekomst kun je rustig zulke opdrachten aannemen.

Groetjes, Elly

25

Ontzettend mooi gemaakt, een prachtige bruidstaart ! En ongelooflijk wat een drukke topper, inderdaad 'smaken verschillen'. Maar daardoor komen jouw taarten wel extra tot hun recht !!!

Groetjes, Conny