Onderwerp: TIPJE !!!!! kapsel rijst dan de pan uit !!
hoi hoi,
Ik moet ff wat kwijt hoor.. misschien hebben andere er ook iets aan. ik heb sinds een tijdje een kennie.. En ik vond mijn kapsels al een stuk hoger en lekkerder worden sinds dien.. Nu las ik hier dat je ook eerst je eieren luchtig kon mixen en daarna pas je mix en het water erbij kan doen.... dus ik dacht laat ik dat ook eens proberen.... Nou moet zeggen dat het werkt hoor !!!! Mijn kapsels zijn zeker 1.5 cm hoger (soms meer dan 10 cm hoog) dan anders !!!! Super !!!! Dus bij deze een tip: eerst alleen je eieren kloppen (met de ballonklopper) en daarna de mix erbij. Ik mix( met de K-klopper) het dan heel even tot het goed door elkaar zit op stand 1 en daarna gewoon op de hoogste stand 8 min. en nog 2 min op de laagste. Wel je bakblik verhogen met bakpapier anders hedft het geen houvast dus word je kapsel niet hoger en loopt hij letterlijk de pan uit... hihi
Succes met bakken.. en nog even voor iedereen: WAT EEN PRACHTIGE CREATIES WORDEN ER GEMAAKT !!!!! Gewoon te veel om op te reageren.. Dus bij deze ..
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl